We hebben een aantal aanbieders voor Kalkar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kalkar voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalkar

Dorp Kalkar, veel grote supermarkten !

Jan,
    1-8-2014

Kalkar is een mooi en rustig dorp in een mooie en rustige omgeving. Veel interessante oude gebouwen en een aantal grote en nieuwe supermarkten zijn er aanwezig. De dorpen in de omgeving zijn de moeite waard om te bezichtigen en het uitzicht over de Rijn is prima !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Hele mooie plek

jennifer,
    30-7-2014

Mooi en proper hotel, alleen s'avonds is er niet zoveel te doen maar dit hoefde voor ons ook niet wij hadden daar geen nood aan. Het gras werd elke dag gemaaid dus verzorgd was het wel. Rond het pretpark en hotel was er niet veel te zien maar je hebt aan het pretpark echt genoeg en geen wachtrijen gehad zoals in de efteling of zo wel is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Knus stadje

Rinus,
    17-8-2012

Kalkar is een knus stadje met een leuk stadspleintje waarlangs niet alleen wat fraaie gevels zijn gelegen maar ook het op een burcht lijkende kleine raadhuis.

In een hoek van het stadspleintje staat de St. Nicolaikirche die beroemd is voor zijn fantastische kunstwerken van houtsnijkunst in het interieur, een bezoek aan deze kerk loont dan ook zeer.

Gereisd met partner in maart 1994

historisch Kalkar en Grieth aan de Rijn

arija,
    7-8-2012

Stadje met een mooi historisch centrum in een fijn fietsgebied. Ga ook vooral kijken in het oude vissersplaatsje Grieth, 7 km. verder op (vallende onder gemeente Kalkar) want dat heeft een super uitzocht op de rivier Rijn en ook fraaie 16de eeuwse gebouwen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

prachtig marktplein met raadhuis uit 15de eeuw

geert,
    9-11-2005

prachtig marktplein met raadhuis uit 15de eeuw. de st. nicolaikirche is befaamd vanwege zijn fraaie uit hout gesneden altaren. zo vind je ze nergens, de houtsnijders van kalkar waren wereldberoemd. hele mooie omgeving om te wandelen, bijvoorbeeld naar kleef (met de bus weer terug). gezellige terrasjes aan de markt. zeer de moeite ook het nabije stadje grieth (een pareltje) aan de rijn.

Gereisd met partner in september 2005
Kalkar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 31 reviews