Sorteren

vakanties Heimbach

Reviews over Heimbach

Mooi park in een mooie regio!

Desiree
    21-10-2018

Mooi park met luxe mooi afgewerkte en zeer schone appartementen. Vanuit het appartement hadden wij een geweldig uitzicht over het dal. Wij zijn naar het Wasser-Info-Zentrum in Heimbach geweest, Wandelpad Wilde Kermeter en het Ring.Werk bij de Nurburgring. Allemaal leuke en leerzame (doe)uitjes die qua prijs en afstand prima te doen waren.

Meijer
    8-10-2018

Dit park is echt een aanrader. Niet voor personen die slecht ter been zijn maar dat staat duidelijk op de site beschreven. Bungalow heel mooi en schoon. Restaurant is goed vooral voor de grote eters. :-) De omgeving is ongelooflijk mooi en voor de geoefende wandelaars een paradijs. Zeker een aanrader!

Schitterende lokatie met mooie huisjes!

Erikvb
    13-9-2018

Wat een schitterende ligging heeft dit park. Wij hadden een 8 persoonshuisje en dat voldeed aan alle verwachtingen... Mooie en frisse inrichting (met mubilair dat goed zit:)) en het was hartstikke schoon. Ook in de omgeving is veel te doen dus echt een aanrader! In het Brauhouse kun je lekker eten maar ook in het dropje Heimbach kun je lekker eten en drinken. Er zijn veel kleine speeltuintjes in de omgeving dus ook genoeg reden om de de kids erop uit te trekken!

Aanrader voor een vakantie met jonge kinderen!

Lihu
    10-9-2018

Wat een mooi en rustig vakantiepark. Ruim opgezet park met mooi uitzicht, modern, schoon en ruim appartement. Fijne sauna! Wij waren erg blij verrast door dit park en vonden het ideaal met een baby van 3 maanden. Niet te ver van Nederland maar toch een totaal andere omgeving. Vriendelijk personeel in de restaurants.

Schoon, ruim, van alle gemakken voorzien, uitzicht

Marije
    26-8-2018

Wij hadden een 4 persoons appartement in gebouw e. Erg ruim, schoon, groot balkon en schitterend uitzicht.

Vanaf de weg (het park ligt tegen een heuvel) konden we direct ons appartement in (‘begane grond’ vanaf de berg gezien). Maar de appartementengebouwen hebben allen een lift. In gebouw f (hiernaast) kun je met de lift naar beneden. Dan kom je rechtstreeks bij het binnenzwembad en Italiaans restaurant op de promenade uit. Vanaf de promenade gaat bij de cafetaria een lift naar beneden naar de speeltuin. Prima te doen dus met twee kinderwagens! De huisjes liggen wat lager, afhankelijk van hoe laag je huisje staat moet je wel klimmen.

Park en appartement is van alle gemakken voorzien. Je loopt gemakkelijk naar beneden naar de Ruhr. Fietsen te huur, elektrisch, ook met fietskar. Eigen vvv op het park. Supermarkt dicht tussen 11 en 16. Pizza’s ook af te halen bij het restaurant.

Heimbach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 122 reviews