Sorteren

vakanties Heimbach

Reviews over Heimbach

Leuk, prettig plaatsje in prachtige omgeving

Simone
    14-8-2018

Veel leuke eetgelegenheden, waarvan Bistro Flair een aanrader: eenvoudig eetcafé met kleine kaart maar lekker eten voor weinig geld en een leuk terrasje pal t.o. de über rur brug met vriendelijke, vlotte bediening. Over die brug heen kan je makkelijk parkeren voor 1 euro per uur.

Prima apotheek met zeer behulpzaam, deskundig personeel.

Supermarkt Edeka voldoet prima maar haalt het niet bij de Rewe, b.v. in Nideggen.

Vanuit Heimbach kan je mooie wandelingen maken in de omgeving, de Rur-Eiffel.

Kortom: leuk, prettig plaatsje. Of je er moet zijn voor een bruisend uitgaansleven durf ik niet te zeggen want daar hebben wij niet naar gezocht.

Oud echt Duits dorp

Niet veel winkels

Goede restaurants, schitterende omgeving

Gerard
    29-7-2018

Leuk dorpje, midden in de natuur, veel restaurants, goed eten, niet duur. De omgeving is prachtig, rondom de Rursee mooie fiets en wandelpaden, werkelijk prachtige vergezichten. Aanrader electrische mountainbike huren, bootje huren bij de Rursee. Mooie zonsopgang. We verbleven op Landal park Eifeler Tor

Super

Sas
    26-5-2018

Goed ter been zijn verder is de Eifel prachtig

Prachtig

Kirsten Laurens
    25-8-2017

Niet gedacht dat wij zo zouden genieten van het mooie plaatsje Heimbach! Wij verbleven in het prachtige kasteel Burg Hengebach voor twee nachten en hebben de omgeving prachtige wandeltochten gemaakt. Schitterende natuur, super vriendelijke mensen en het centrum is echt toeristisch met lekkere goede eettenten etc.

Burg Hengebach is een kasteel dat gebouwd werd in 1100! Hoe bijzonder!

Bij Kochkunst aldaar kun je de lekkerste Flammenkuchen ooit eten!

Klooster op de berg is ook zeker een bezoekje waard alleen al de rit de berg op is prachtig en kun je enorm van mooie uitzichten genieten.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Heimbach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 122 reviews