Sorteren

Reviews over Heimbach

Super

Sas
    26-5-2018
    Goed ter been zijn verder is de Eifel prachtig

Prachtig

Kirsten Laurens
    25-8-2017

Niet gedacht dat wij zo zouden genieten van het mooie plaatsje Heimbach! Wij verbleven in het prachtige kasteel Burg Hengebach voor twee nachten en hebben de omgeving prachtige wandeltochten gemaakt. Schitterende natuur, super vriendelijke mensen en het centrum is echt toeristisch met lekkere goede eettenten etc.

Burg Hengebach is een kasteel dat gebouwd werd in 1100! Hoe bijzonder!

Bij Kochkunst aldaar kun je de lekkerste Flammenkuchen ooit eten!

Klooster op de berg is ook zeker een bezoekje waard alleen al de rit de berg op is prachtig en kun je enorm van mooie uitzichten genieten.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Leuk dorpje

Dorien N.
    29-7-2017
    We zijn hier drie keer in januari geweest en dan zijn veel winkels en horeca-gelegenheden gesloten. Vandaar ons lage cijfer voor het uitgaansleven.

Prachtig dorp en schitterende ligging

Anita
    13-4-2017
    De burcht en de mooie kerk. Zeker een boottocht maken op de Rursee. Het is er heel mooi voor lange wandelingen in en rond Heimbach. Het was er in november alleen erg rustig en er was veel horeca gesloten. Maar dat was voor ons geen rede om er niet terug gaan. We waren er in 2014 en 2015 en gaan er zeker nog vaker terug

mooi stadje

leen
    10-4-2017

Niet doorrijden maar echt halt houden ! Mooi stadje met leuke terrasjes (wij hadden wel schritterend weer), in El Greco kan je heerlijk genieten van een snack of biertje pal naast het water. Superlocatie !

De burcht is zeker een bezoekje waard ook.

Heimbach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 118 reviews