vakanties Hallenberg

Reviews over Hallenberg

Relaxed!

Maria Jacopucci,
    1-12-2018

Leuk hotel met Nederlandse eigenaren. Uitgebreid ontbijt (met Champagne!) en lekker avondeten. Het duurt wel even voordat het klaar is, maar dan heb je ook wat. Verder ook een fijne Wellness gedeelte en badjassen zijn daar te leen. Al met al, een geslaagde vakantie!

fijn hotel in rustige omgeving

Corry en Jan Pel,
    4-11-2018

Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. Malburg is een erg interessante historische stad

Goede keuze in het mooie Sauerland

Rob en Marjan,
    18-10-2018

Een gezellig en mooi gelegen familiehotel met vriendelijk personeel en een goede prijs / prijs kwaliteit verhouding. Goed georganiseerd en met persoonlijke aandacht. De kamers zijn niet erg ruim maar wel functioneel ingericht.

Heel relaxed !

Trudi,
    18-10-2018

Prima hotel! Wij hadden een comfortkamer met extra zitje en meer ruimte (25 m2 i.p.v. 16 m2) geboekt en dat is prima bevallen. Ook een heerlijk restaurant, waar we een prima 3-gangendiner hebben genuttigd. De omgeving is prachtig en er is ook een heerlijk zwembad binnen in het hotel.

Fijn hotel met waar voor je geld

G.Luijten,
    1-10-2018

GOED hotel waar je waar voor je geld krijgt. Er valt veel te genieten: het zwembad, de bubbelbaden, de sauna ( 2 stuks ) en de stoommachine. Het ontbijt is geweldig met vers brood en broodjes, gekookte en scrabbled eggs, sappen, koffie en alles wat je maar wensen kunt. De keuken verdient een groot compliment vanwege hun inventieve menu's en de kwaliteit van het eten. Elke dag kun je kiezen uit 3 menu's en ze zijn allemaal even lekker. De bediening aan tafel door Lydia en Miriam is correct, vriendelijk en toch persoonlijk. In één woord geweldig ! Je hebt een vaste tafel met naamkaartje tijdens je verblijf...heel handig......geen gezoek.

Hallenberg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 219 reviews