Sorteren

Reviews over Hallenberg

Gastvrij Wandelparadijs!

Wil
    21-2-2017

Al meer dan 20 jaar gaan wij regelmatig naar de omgeving van Hallenberg op vakantie. Wij genieten van de rust en de prachtige natuur, waar je heerlijk kunt wandelen door bossen en over heuvels. Na een heerlijke dag kun je genieten van een heerlijk avondeten in een van de vele knusse restaurantjes. Wij gaan de komende jaren zeker nog vaker. Hallenberg is een aanrader voor sportieve, recreatieve, natuurliefhebbers en rustzoekers. Kortom een plek voor iedereen.

doen we al 15 jaar

Fam.Bolk
    19-2-2017

Was prima voor een wiekend,Wij gaan puur voor het skieen.

Verschueren Monique
    12-9-2016

Je moet er echt naartoe rijden als je van de natuur houd en van wandelen

wij vonden het fantasties daar.

FRANS SMAEL
    21-6-2016

veel mogelijkheden om te ondekken kultuur en veel natuur vooral voor wandelaars.

Leuke gezellige plaats

Corrie
    17-1-2016

Leuke plaats om te winkelen of Kerstmarkt te bezoeken veel restaurantjes om even gezellig te zitten Voldoende parkeer plaats

Hallenberg scoort een 7,6 uit 10, op basis van 219 reviews