We hebben een aantal aanbieders voor Hallenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Hallenberg

Gastvrij Wandelparadijs!

Wil,
    21-2-2017

Al meer dan 20 jaar gaan wij regelmatig naar de omgeving van Hallenberg op vakantie. Wij genieten van de rust en de prachtige natuur, waar je heerlijk kunt wandelen door bossen en over heuvels. Na een heerlijke dag kun je genieten van een heerlijk avondeten in een van de vele knusse restaurantjes. Wij gaan de komende jaren zeker nog vaker. Hallenberg is een aanrader voor sportieve, recreatieve, natuurliefhebbers en rustzoekers. Kortom een plek voor iedereen.

Gereisd met partner in juni 2016

Natuur, schone lucht, geen lichtvervuiling, rust!

Robert S.,
    22-3-2015

De tijd heeft er stilgestaan. De rust, de omgeving, de restaurantjes, kroegjes, alles ademt een sfeer uit van een tijdperk waarin ontmoetingen, contact, kwaliteit van leven, genieten, etc. centraal staat. Geen vluchtigheid, schermpjes, wifi gerichtheid. Puur en oorspronkelijk. Ouderwets goed.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Sfeervol dorpje.

Alfred,
    28-1-2015

Hallenberg ligt op 13km afstand van Winterberg, net buiten alle drukte. Hallenberg beschikt over 2 supermarkten een aantal bakkers en restaurants. Vanuit Hallenberg is het eenvoudig om dagtrips te maken naar Winterberg, Willingen, Schmallenberg, de Kahler Asten, etc.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Pittoresk plaatsje

Rory,
    31-12-2014

Wij hebben het in Hallenberg erg naar onze zin gehad. Het is gezellig, pittoresk en heeft een fijne sfeer. Helemaal als alles wit is - zoals tijdens ons verblijf - is het super. En heb je echt het wintersportgevoel. Wij hebben heerlijk gegeten bij Sauerlander Hof (ingang bistro / Bierstube). Heerlijk eten, goede en lieve bediening.

Gereisd anders in december 2014

Mooie wandelomgeving.

Patrick Vergoosen,
    28-7-2014

Het dorp ligt langs een wel erg drukke weg. Blij toe dat we niet iets verder, in Liesse, ons verblijf hadden. Maar er zijn wel enkele mooie wandelroutes, het doel van ons weekendje "kortbij weg".

Alleen - laat route H4 best links liggen. De saaie route over een vervelende weg boeit absoluut niet. Kies liever voor de steile doch mooie "Kreuzweg", absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2014
Hallenberg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 220 reviews