Reviews over Grevenstein

Fantastisch wij komen zeker terug.

Chris Muste
    3-9-2018

Prima hotel, kamers waren erg netjes, onze prive badkamer was op de gang, wat geen probleem was voor ons.

Het eten was lekker en goed verzorgt.

De eigenaren en staf deden erg hun best om het ons naar de zin te maken.

Mooie omgeving om zowel te wandelen fietsen en motorrijden.

Wij komen zeker terug.

tot de volgende keer !!

Gerry Hemsens
    31-8-2018

perfecte plek voor mooie route's , we waren op de motor , kamers zijn prima, met een lekker douche na een dag touren , eten is erg lekker, en mocht je iets niet lusten, even aangeven, en de kok past het zo aan, 'savonds met een biertje gezellig kletsen met de bikers, wij komen hier zeker weer , 10 met een griffel !!

Henk en Nicolette
    29-7-2018

Verblijf was super gezellig,eten bijzonder goed.

En wat een geweldige omgeving.

Veel routes voor wandelen,en ook voor de motor.

Fenomenaal uitzicht!

Sven & Marijke
    24-7-2018

Heerlijk relaxt en behulpzame en creatieve eigenaren. Hij spreekt goed Nederlands wat natuurlijk best handig is. De schaapjes, koe met kalfje en ezel geven de camping iets idyllisch. Last but not least; het uitzicht is werkelijk fenomenaal.

Genoten

Janssen
    16-7-2018

Fantastisch verblijf en mooie uitvalbasis voor motorweekend (met vrienden) in het Sauerland. Goede schone kamers met douche en wc, wel zelf zeep/shampoo meenemen. Eten gevarieerd en ruim voldoende. Prima te bereiken vanuit NL.

Grevenstein scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews