Vakantie in Gelsenkirchen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Gelsenkirchen

Reviews over Gelsenkirchen

• 7L.Dunning22-12-2014

Vriendelijke mensen

We kwamen voor de kerstmarkten, maar die vonden we niet zoveel voorstellen. Die in Buar in het noorden van Gelsenkirchen was iets beter, maar ook hoofdzakelijk eten en drinken en weinig decoratie etc. Paar sprookjeskraampjes gezien in een zijstraatje. Wel gezelligere omgeving.

Gereisd in december 2014

• 8amandaenlen07-08-2014

mooi centrum met winkels en terrassen

We zijn alleen even in het centrum geweest, mooie stad met veel winkels en terrassen. Oberhausen ligt op een kwartiertje rijden, ideaal.

augustus 2014

• 6wendyvantuinen05-05-2014

Gelsenkirchen is prima

Leuk om te shoppen maar was alleen overnachting voor uitstapje naar Legoland

mei 2014

• 9Bert Blumenthal25-04-2014

Ruhrgebiet - fast New York

Enie Reise ins Ruhrgebiet ist erst einmal mit Vorurteilen belastet. Lässt man sich aber darauf ein, wird man feststellen, dass es super viel zu sehen gibt, die Leute nett und hilfsbereit sind und sher viel Grün vorherrcht.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

april 2014

• 7Team Grande04-06-2012

De moeit waard

Een bezoek aan deze stad is zeker de moeite waard

• 7Cultuur

juni 2012

• 6Joyce09-04-2012

beetje vieze en drukke stad

beetje vies en druk maar goed duitsland straalt soms als anders uit. verder prima alles goed bereikbaar

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

april 2012

• 6Nick13-01-2012

Waarom zou je er heen gaan?

De grote steden in het Ruhrgebied had ik al wel gezien, maar van Essen naar Oberhausen kwam ik langs Gelsenkirchen en ik was wel nieuwsgierig.

Stap je uit de trein, dan volgt eerst een nieuw winkelcentrum waar je doorheen moet. Het ziet er leuk uit, maar is ook niet bijzonder.

Dan kom je in de stad uit, we zijn er niet heel lang geweest, maar het was ook niets bijzonders. Weinig mooie gebouwen, weinig sfeer en niet voor herhaling vatbaar. Ik vergeleek het een beetje met Assen, kwa grootte en bijzonderheid.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2011

• 8Westfale17-01-2011

Urlaub in GE-Buer

In Gelsenkirchen kann man ganz gut einen Kurzurlaub machen. Besonders sehenswert: ZOO, Schloss Berge und Lüttinghof und natürlich einen Abstecher "auf Schalke" machen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur