vakanties Essen

Reviews over Essen

Een fantastisch verblijf in dit hotel.

alan meij,
    26-11-2018

Ivm bezoek aan de kerstmarkt verbleven wij 1 nacht in Welcome Hotel Essen. De auto konden we parkeren in een apart afgesloten gedeelte van de garage onder het hotel. Aan de receptie werden zeer vriendelijk ontvangen. Ondanks onze vroege aankomst konden we gelijk al in onze kamer om onze koffers neer te zetten. Vanwege een boekingsactie hadden we een superior kamer alsook gratis parkeren. De kamer alsook de badkamer met douche waren zeer netjes en schoon. Vanuit het hotel is het nog geen 10 min lopen naar het winkelcentrum waar ook het Rathaus is gevestigd. Vanuit dit winkelcentrum loop je het centrum van Essen in. 's Avonds hebben we heerlijk a la carte gegeten in het restaurant van het hotel. We hadden eventueel ook gebruik kunnen maken van het buffet a € 19,50 per persoon. Het ontbijtbuffet was ook ruim gesorteerd. Al met al hebben we een fantastisch verblijf in dit hotel gehad. Een echter aanrader.

Prima!

Manon,
    17-11-2018

Basic maar prima hotel tijdens je bezoek aan Essen

Zeer positief, vriendelijk personeel en hulpvaardig

3-10-2018

Zeer positief, vriendelijk personeel en hulpvaardig. Suggestie voor een avond bewaker die een ronde loopt 's avonds. Er waren een avond wat luidruchtige gasten die tot 2:30 uur kabaal maakte. Verder heerlijk rustig, goed eten in Italiaans restaurant. 18 min rijden van de Messe. Prima accommodatie. Ook in koude seizoen met goede kachel en prima isolatie. Zeker voor herhaling vatbaar. En leuker maar vooral betaalbaarder dan een hotelkamer.

Heerlijk ontbijt!

Fam. van den Hoek,
    14-8-2018

Vriendelijk personeel in een keurig hotel prettig gelegen op loopafstand van het centrum en een half uur rijden naar Movie Park. Er wordt een werkelijk fantastisch ontbijt geserveerd,alles wat je maar kan bedenken staat er. We hebben er ook gedineerd en dit is ook een aanrader, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Voor 3 personen is de kamer wat aan de kleine kant maar als je het alleen gebruikt om te slapen is het prima te doen.

Prima bedden!!

Pothuizen,
    11-8-2018

Vriendelijk personeel. Goed geholpen aan de balie en in de bar. De badkamer was wel erg klein. Zelfs mijn slanke dochter kon haar kont niet keren in de badkamer en douchecabine. Verder alles netjes en prima bedden!! En niet geheel onbelangrijk; praktisch naast het treinstation en op loopafstand van het centrum.

Essen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 60 reviews