We hebben een aantal aanbieders voor Essen voor je op een rij gezet:

vakanties Essen

We hebben een aantal aanbieders voor Essen voor je op een rij gezet:

Reviews over Essen

Gezellige stad voor een lang weekend weg!

Robert,
    13-1-2018

Zeer leuke kerstmarkt, gezellige kraampjes en een leuk reuzenrad maken Essen tijdens de kerstdagen een leuke bestemming.

Houd er wel rekening mee dat op 24 December alles gesloten is. De kerstmarkt eindigt op 23 December.

In de omgeving is de natuur mooi om te wandelen en er is een leuk meer.

Gereisd met partner in december 2017

Leuk voor kerstmarkt en shoppen

Arno,
    6-1-2016

Essen is geen stad met een fraai centrum. Er zijn wat mooie kerken en een grote synagoge. Verder vooral veel vertier, zoals theaters, bioscoop en twee flinke overdekte winkelcentra. Er zijn ook veel andere grote warenhuizen en winkels. Parkeren is prima te doen. De Kerstmarkt heeft een aantal pleinen en zijn gezellig om te bezoeken. De plaatselijke bewoners/winkeliers zijn niet onvriendelijk, maar zullen meestal wel zakelijk blijven.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

best leuk

Willem Sodenkamp,
    4-9-2015

Het is geen rijke stad zoals Dusseldorf maar je kon lekker door de stad slenteren.

Voor Restaurants moet je naar een ander stadsdeel gaan n.l de Ruttenscheiderstrasse.

Het is een lange straat met heel veel leuke restaurants.

Gereisd met partner in september 2015

Shoppen veel aanbod

jevabaco,
    20-12-2014

Wij komen regelmatig in Essen om te shoppen, dit jaar waren er wat minder leuke winkels als andere jaren.Kerstmarkt was dit jaar ook iets minder naar ons idee maar kan ook aan het sombere weer gelegen hebben,het motregende.

Cultuur genoeg, maar dan moet je er ook echt voor gaan , dus daar kunnen we weinig over vertellen.

Gereisd met partner in december 2014

Gezellig

Y.Jankowski,
    17-12-2014

Voor een bezoek aan de kerstmarkt een erg leuke stad. Compact waardoor je niet van hot naar her loopt. Tijdens de kerstperiode prachtig verlicht en versierd. Variatie in winkels daardoor weer eens wat anders te zien dan "thuis".

Gereisd met vrienden in december 2014
Essen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 60 reviews