We hebben een aantal aanbieders voor Duisburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Duisburg

Mooie en gezellige kerstmarkt

Paul
    11-12-2017

De kerstmarkt was heel gezellig. Wij miste wel wat restaurantjes in en rond de winkelstraat. Hebben wat lang moeten zoeken naar een gezellig restaurant. We hebben er drie gezien waarbij er 1 een gezelschap had en geen ander bezoek accepteerde.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig voor een dag

Writer
    8-7-2017

Na naar het landschapspark Duisburg Noord te zijn geweest, ook nog even het centrum meegepikt. Heel veel is hier echter niet te zien: de binnenhaven is aardig om te bekijken, de kerk is aardig. Verder valt op dat er een aantal flinke bouwplaatsen zijn. Waarschijnlijk ziet met name het stationsgebied er over een aantal jaar een stuk beter uit.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Duisburg viel ons beetje tegen.

Bas & Sas
    11-12-2016

Vanuit het hotel naar het centrum gelopen. VVV was op zaterdag open. Plattegrond gescoord. Oa twee grotere overdekte winkelcentra bezocht. Veel kledingzaken, maar niet de modernere zaken getroffen. Kerstmarkt is een lange rij kramen met met name eten en drinken. Voordeel is wel dat door de brede winkelstraat er voldoende ruimte is. Aan het "historisch" centrum weining historisch ontdekt. De restaurantjes bij de oude pakhuizen liggen op een aardige afstand van het centrum. Wij vonden Duisburg een beetje een grauwe industriestad. Zo heeft iedereen zijn eigen mening en dat is maar goed ook.

Gereisd Met partner in december 2016

Gezellige kerstmarkt

dicrano
    22-12-2014

Vooral de kerstmarkt is een publiekstrekker. Verder genoten wij van de entourage in het Brauhaus Webster en wandelden we naar de Innenhafen, het opgeknapte haventerrein. Hier zal het in de zomerdag vast goed toeven zijn.

Gereisd Met partner in Fri Dec 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super winkelstad

jaap
    7-12-2014

Prachtige stad met heel veel mooie winkels waaronder het grootte winkelcentrum Forum midden in het hart van het centrum.Bijna alle grote modeketens zijn er te vinden. En natuurlijk voor eten en drinken ben je hier ook op de juiste plaats.Blijf een nachtje in Duisburg dan kan je lekker eten aan de haven. Rond de haven zijn 10 tallen leuke restaurantjes onder gebracht in de oude pakhuizen van vroeger. Wij gaan zeker terug 30 min vanaf Venlo..

Gereisd Met partner in Fri Dec 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Duisburg scoort een 6,5 uit 10, op basis van 40 reviews