We hebben een aantal aanbieders voor Brühl voor je op een rij gezet:

Reviews over Brühl

Kleine Duitse plaats

Pewiam,
    21-10-2011

Brühl ligt op kleine afstand nabij Köln, ongeveer 15 minuten per trein vanaf Köln. Bezit een klein gezellig centrum, alwaar je voordelig en goed kunt eten. Opvallend is het mooie landgoed met "kasteel". Vanaf het trein- maar ook vanaf het S-Bahnstation vertrekt een pendelbus naar Fantasialand. Wil je niet in de dure hotels aldaar overnachten, dan zijn alhier goedkopere alternatieven. Wij verbleven in hotel Balthasar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Brühl is gezellig

Isabelle,
    25-6-2007

Brühl is gezellig. Er zijn redelijk wat winkels en er is een plein met terrasjes dat autovrij is (wel veel ijssalons, niet veel gewone cafés). 's Avonds is het echter dood. Er is 1 café dat nog open is en dat is het. Wel vriendelijke mensen en democratische prijzen.

Gereisd anders in juni 2007
Brühl scoort een 7 uit 10, op basis van 11 reviews