vakanties Bonn

Reviews over Bonn

Betaalbaar, uniek. Wat een belevenis!

Rixt Heerema,
    30-10-2018

Het jaarlijkse weekendje weg met de familie. Moeilijk om elk jaar weer iets nieuws te bedenken.

Ik zeg je, stop maar met zoeken. Dit is op afstand het allerleukste hostel waar ik ook heb geslapen!

Prima hotel, prachtige stad, veel te doen

Henk,
    12-1-2018

Ligging mooi centraal, 300 meter van centrum, heel goed restaurant, leuke bar, vriendelijk personeel.

Goede hygiënische kamers, met eigen bad/douche, grote badkamer.

Prima bedden. hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima verblijf, geluidsarm, dubbele beglasing

Frits,
    12-12-2017

Het is schoon, stil door de dubbele beglasing, goed ontbijt, ook douchecel en toilet is compeelt met fohn, ga er zo weer heen

Prima hotel !

henk,
    15-8-2017

Gunstig gelegen tussen de winkels, restaurants en openbaar vervoer. Ontvangst hartelijk en efficiënt. Kamer + badkamer netjes en compleet ingericht. WiFi en airco functioneren prima.

Mooie sauna en dito (kleine) fitness ruimte.

Uitstekend ontbijt buffet met o.a. zalm, scrambled eggs, verse fruitsalade etc.

Een voorbeeld zoals elk hotel zou moeten zijn.

Geweldig

rocopi,
    27-7-2017

Simpel maar een geweldig Hotel. Zelden meegemaakt zo'n goede aangepaste kamer. Echt alles aangepast. De badkamer is super en de bedden zijn lekker hoog zodat je goed het bed kan uitkomen. Ontbijt uitstekend en het aantal sterren van 2 moet echt verhoogd worden. Hotel vlak bij het centrum

Bonn scoort een 8,4 uit 10, op basis van 31 reviews