Reviews over Bleiwäsche

Dorpje is niet zo spannend.

Fam. Kiesebrink,
    30-1-2019

Dorpje Bleiwasche is erg klein en rustig, achter Schlosshotel Sophia ligt een bos waar je ook kan wandelen. Bleiwasche was vroeger bekend van het delven van lood en heeft daar ook zijn naam aan ontleend.

Gereisd met partner in januari 2019

Mooie omgeving, voor wandelaars en fietsers.

Jantje de Vries,
    11-1-2019

Bleiwasche is een klein dorpje zonder winkels.

De omgeving is een aanrader voor wandelaars, daarbij moet aangetekend worden dat de bewegwijzering niet altijd op orde is, een goede kaart van de omgeving is aan te bevelen. Momenteel wordt er veel gewerkt in de bossen, sommige paden waren daardoor verdwenen, waardoor er routebordjes ontbraken.

Gereisd met partner in januari 2019

voor herhaling vatbaar

Piet M,
    12-1-2018

Neem wandelschoenen mee.

Bleiwäsche is een kleine gemeenschap met een prachtige wandelomgeving door de bossen. Goed aangegeven routes tot een lengte van 8 km.

Verder te zien: stuwmeren in de omgeving.

Het nabij gelegen Bad Wünneberg biedt meer winkelstand en is iets groter

Gereisd met partner in december 2017

Prachtige omgeving en veel bezienswaardigheden

Fam. de Jong,
    9-7-2017

Prachtig mooi landschap , geweldige natuur waar je veel kunt wandelen en fietsen in alle rust. Ook als je met de auto door de omgeving rijd heerlijk rustig en je kunt volop genieten van de natuur en het het prachtige landschap, naar div plaatsen in de buurt leuke uitjes, Boottocht op een van de meren kasteel bezoeken rodelen kabelbaan lekker genieten op een van de vele terrasjes en ga zo maar door , voor elk wat wils, maar je moet er wel op uit trekken want in het dorp zelf is helemaal niks , op zich zelf een echt dorp maar dat is het dan ook.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

D.den Boef en I.Eland,
    18-4-2017

Het is een klein dorp maar je vind er van alles leuke wandelroute's en bijzondere dingen.

Het is de moeite waard deze plek te bezoeken en er eens door heen te lopen en kijk dan naar alles wat geschiedenis heeft

Gereisd met vrienden in maart 2017
Bleiwäsche scoort een 7,1 uit 10, op basis van 112 reviews