Sorteren

Reviews over Bleiwäsche

Leuk klein landelijk dorp

Rien van der Meer
    4-9-2018

Bleiwascher is een leuk klein dorp. Fijn wandelgebied. In dorp niets " te beleven" , nauwelijks of geen winkelbestand.

Fantastisch in een woord.

Alie en Wim
    30-3-2018

Een hele mooie omgeving. Bleiwasche het dorpje zelf stelt qua uitgaansleven niet veel voor, het is een vrij nieuw plaatsje netjes .

voor herhaling vatbaar

Piet M
    12-1-2018

Neem wandelschoenen mee.

Bleiwäsche is een kleine gemeenschap met een prachtige wandelomgeving door de bossen. Goed aangegeven routes tot een lengte van 8 km.

Verder te zien: stuwmeren in de omgeving.

Het nabij gelegen Bad Wünneberg biedt meer winkelstand en is iets groter

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

J. Berkenbosch
    6-8-2017

Je hoeft je echt geen zorgen te maken het is al-inclusief en dat is het ook echt.

Zeer goed van eten en drinken, ook het vermaak is oke, de bustocht de boot alles is al-inclusief.

Een geweldig hotel .

Peter Maerten
    5-8-2017

Bleiwasche is een heel klein dorp waar Schlosshotel ook een avondwandeling doorheen organiseerde.

Bleiwäsche scoort een 8 uit 10, op basis van 107 reviews