• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Bleiwäsche

Fantastisch in een woord.

Alie en Wim
    30-3-2018

Een hele mooie omgeving. Bleiwasche het dorpje zelf stelt qua uitgaansleven niet veel voor, het is een vrij nieuw plaatsje netjes .

voor herhaling vatbaar

Piet M
    12-1-2018

Neem wandelschoenen mee.

Bleiwäsche is een kleine gemeenschap met een prachtige wandelomgeving door de bossen. Goed aangegeven routes tot een lengte van 8 km.

Verder te zien: stuwmeren in de omgeving.

Het nabij gelegen Bad Wünneberg biedt meer winkelstand en is iets groter

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

J. Berkenbosch
    6-8-2017

Je hoeft je echt geen zorgen te maken het is al-inclusief en dat is het ook echt.

Zeer goed van eten en drinken, ook het vermaak is oke, de bustocht de boot alles is al-inclusief.

Een geweldig hotel .

Peter Maerten
    5-8-2017

Bleiwasche is een heel klein dorp waar Schlosshotel ook een avondwandeling doorheen organiseerde.

Prachtige omgeving en veel bezienswaardigheden

Fam. de Jong
    9-7-2017

Prachtig mooi landschap , geweldige natuur waar je veel kunt wandelen en fietsen in alle rust. Ook als je met de auto door de omgeving rijd heerlijk rustig en je kunt volop genieten van de natuur en het het prachtige landschap, naar div plaatsen in de buurt leuke uitjes, Boottocht op een van de meren kasteel bezoeken rodelen kabelbaan lekker genieten op een van de vele terrasjes en ga zo maar door , voor elk wat wils, maar je moet er wel op uit trekken want in het dorp zelf is helemaal niks , op zich zelf een echt dorp maar dat is het dan ook.

Bleiwäsche scoort een 8 uit 10, op basis van 106 reviews