Reviews over Bleiwäsche

Lucky joe,
    13-12-2018

Wij waren met een groep van 28 mensen en waren hier voor de 2e keer. We waren er voor tv opnamen van het artiestenfestival. Een pracht locatie en een top manager en personeel. Ruime kamers,eten en drinken kan niet beter. In 1 woord fantastisch. Marco en team,Ga zo door. Jullie zijn een voorbeeld voor de horeca. Bedankt voor alles en we komen graag terug. Namens het artiestenfestivalteam .Bedankt. Joseph en Dina

In één woord Fantastisch! Geweldige dagen gehad!

Malieske Muis-Wilman,
    15-11-2018

Voor het eerst een extra vakantie geboekt bij Enjoy SchlossHotel Sophia.Tja, je bekijkt de website en ziet daar zoveel positieve reacties.Dat kan eigenlijk niet waar zijn.Je zal wel van alles moeten bijbetalen.Ik was zeer sceptisch!Nou, ik kan u nu echt vertellen.Alles wat er staat is waar!Allereerst de zeer hartelijke ontvangst.Het gelijk begeleiden naar je tafel om daar te genieten van een heerlijk kom soep en de heerlijke lunch.s'Avonds het smakelijke diner!De mooie kamer met een heerlijk bed en grote badkamer!Iedere avond gezelligheid met chips en bittergarnituur.'s Morgens wordt je verrast van het uitgebreide ontbijt.Je kunt alles pakken.Diverse soorten brood,bolletjes,kaas en worst,eieren en roerei met spek,jam,fruit (appels,sinaasappels,kiwi,banaan),koffie,thee, jus d'orange en misschien ben ik nog wat vergeten.'s Middag van vijf uur tot s'avonds 12 uur was de drank gratis.We gaan absoluut nog een keer!Het was SUPER!Bedankt!!

mooi gelegen hotel

Cremers Erna,
    11-11-2018

Hotel ligt aan de rand van het dorpje. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten is goed (niet wauw) maar wel voldoende. De manager is zéér vriendelijk wat niet altijd kan gezegd worden van de barmannen. 95% van de gasten zijn Nederlanders. Men waant zich in Nederland en niet in Duitsland. Zelfs de diensters spreken Nederlands.

Wij verbleven in kamer 21 en 22 Deze kamers liggen aan de zijkant van het hotel en er is geen doorgang naar het hoofdgebouw. Men moet dus telkens buiten om te gaan eten. Geen probleem bij goed weer maar als het regent is dat niet zo leuk.

Men wordt om 18.00 uur aan tafel verwacht. De gerechten volgen elkaar zéér snel op. Direct na het eten wordt gevraagd om de eetzaal te verlaten. Men kan zich dan in de bar zetten waar de ganse avond gratis gedronken kan worden.

Geweldig, topper

EJK,
    28-10-2018

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Marco, na incheckken kregen wij een lunch, soep en een bockworst. Onze kamer was zeer ruim, en een heel mooi uitzicht naar de heuvels van Sauerland. Het eten is heel goed, 3 gangen keuzemenu, voor een ieder wat wils. De avond met de muziekant was zeer gezellig. Werd een latertje. Uitstapje naar de burcht van Wewelsburg (mooi museum), en Paderborn (leuk centrum, zeker een aanrader) . Wat een geweldige plek. Wij komen hier volgend jaar weer terug met vrienden. Marco en team, bedankt voor de gezellige dagen.

Uitstekende formule.

Huub Kiesebrink,
    23-10-2018

Alweer genoten van de relaxte uitstekende verzorging en vriendelijk personeel en niet te vergeten het smaakvolle eten.

Bleiwäsche scoort een 7,6 uit 10, op basis van 109 reviews