We hebben een aantal aanbieders voor Aken (Aachen) voor je op een rij gezet:

vakanties Aken (Aachen)

We hebben een aantal aanbieders voor Aken (Aachen) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Aken (Aachen)

Overtrof mijn verwachtingen

Erik
    7-7-2017

Winkelen, zalig terrassen, lekker eten, wat rondwandelen en een snuifje cultuur, wat wil een mens nog meer. En, neen !, je moet niet bang zijn om je ergens neer te zetten. Bij elke afrekening was ik aangenaam verrast. Lekker, vriendelijk en veel voor een aanvaardbare prijs. Aangenaam verrast ! De vele autovrije straten, z'n geschiedenis, z'n gebouwen, de gezellige terrasjes, de alom aanwezige winkelfaciliteiten met de vriendelijk omgeving en mensen maken Aken tot een plaats waar ik zeker naar terug zal gaan.

Gereisd Met partner in juli 2017

Leuke stad om te winkelen en rond te wandelen

JessicaJ
    26-5-2017

Aken heeft een overzichtelijk centrum. Er rijden overal bussen dus alles is prima bereikbaar met het openbaar vervoer. Er zijn kleine bakkers/ lunchrooms waar je 's ochtends heerlijke koffie en broodjes kunt halen. Leo's bijvoorbeeld.

De dom is echt een bezichtiging waard. Prachtig van binnen! Ben je na het winkelen toe aan een avondje wellness, dan zijn de Carolus Thermen echt een verademing. Met kinderen kun je naar Würselen, daar is tropisch zwembad Aquana gevestigd. Gave glijbaan en maar 10 minuten rijden vanaf het centrum. Voor de lekkerste worst ga je naar HansWurst en voor een ijscoupe naar Eiscafe Elisenbrunnen. Net buiten Aken vind je ook een aardige meubelboulevard met Porta als enorme winkel met vele verdiepingen vol meubels, verlichting en accessoires. Kortom, Aken heeft alles voor een leuk weekendje weg!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Aken,de historsche grensstad vol verrassingen.

Roland Snyckers
    9-9-2016

Aken is de geschiedenis in gegaan als de zetel van Heilige Duits-Roomse Rijk.Je komt er dus overal in contact met Karel De grote.De Dom,Het Rathaus,de Bronnen met het geneeskrachtige water.En elke winkel of magazijn heeft wel een miniatuur van de Karolingische vorst in de vitrine staan.Overal wijzeraanduidingen naar musea,schatkamer ,paleisrestanten. Restaurantjes zijner in overvloed aanwezig om je even te laten genieten van al die schoonheid en wat tot rust te komen.Maar dan nog wordt op servetten,koeken en bier er op attent gemaakt dat de Grote Keizer Karel je volgt. Negatieve opmerkingen heb ik over deze stad niet te maken.Je kunt er genietenop een terras in de zon,maar even goed op een lommerrijk plekje onder wat bomen.In Aken vind je alles.Je kunt er heerlijk wandelen,shoppen.Zoek je het wat verder dan heb je busverbindingen naar nabijgelegen bestemmingen.Eupen,Heerlen,Maastricht,heel gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Leuke stad

Esther
    29-10-2015

Leuke stad om te shoppen, ruim opgezet. Veel winkels en niet alleen de grote ketens. prijs nivo lager als in Nederland. Bezoek zeker de drogisten, scheelt veel met Nl. Parkeergarages genoeg. De dom is prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi centrum met prachtige dom

Lex
    4-8-2014

Aken ligt op een steenworp van Vaals. De stad heeft een rijke geschiedenis die teruggaat tot de Romeinse tijd. De stad is vooral beroemd vanwege zijn prachtige dom. Bezichtiging van het interieur is de moeite waard! Het centrum is klein en overzichtelijk. Mooie winkels, goede restaurants en terrassen. Bij het Hauptbahnhof begint de Vennbahn: een prachtige (125 km. lange) fietsroute via de Eifel en de Ardennen naar het Luxemburgse Troisvierges.

Gereisd Met partner in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aken (Aachen) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 97 reviews