We hebben een aantal aanbieders voor Rinteln voor je op een rij gezet:

Reviews over Rinteln

Bijzonder leuke plaats

Jan
    11-9-2013

Gezellige plaats waar de altstad wel het mooiste gedeelte is. Zeker het marktplein met zijn vele terrasjes nodigd uit om plaats te nemen. Het fraaiste gebouw op de markt is wel de Ratskeller, het vroegere Rathaus. Maar ook de St. Nikolai is een bezoek meer dan waard. Op de markt is ook het VVV waar je rondleiding door de stad gratis kan ophalen. Een leuke rondwandeling langs alle belangrijkste bezienswaardigheden met de uitleg erbij.

Gereisd Met partner in Thu Aug 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Esther
    27-8-2011

Mooie omgeving. Gezellige mensen en super leuke winkels in omliggende steden. Mooie overdekte winkelcentra´s voor dagen met slecht weer. gelukkig hadden we veel warme dagen met soms zelfs tropisch weer! fantastische vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2011

leuke camping doktor-see grootste familie camping in met 6

b.voortman
    2-8-2007

leuke camping doktor-see grootste familie camping in duitsland met 6 speel plaatsen veel te doen voor kinderen / ouders leuke fietsomgeving vriendelijke mensen rinteln leuke plaats(in de zomer)met veel aktiviteiten in de zomervakantie sclagerfestival op de campin we hebben voor volgend jaar alweer geboekt

Gereisd Familie in juli 2007
Rinteln scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews