Neder-Saksen (Niedersachsen)

We hebben een aantal aanbieders voor Neder-Saksen (Niedersachsen) voor je op een rij gezet:

• 1.598
  • 1.116
  • 1.353
      1.353
    1.005

2.204

vakanties Neder-Saksen (Niedersachsen)

Kras

Reviews over accommodaties in Neder-Saksen (Niedersachsen)

Een hotel om zeker te doen, laat je verrassen!

Johan van de Keteraar,
    16-1-2019

Wat een super hotel. Geweldige ontvangst aan de receptie, duidelijk en warm onthaal. Kamer is super! Schoon, modern en geweldige bedden met een prachtige badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid met diverse warme items. Vriendelijke medewerkers die zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Tijdens diner gebruik gemaakt van het restaurant. Goede en goed gebalanceerde menukaart. Gerechten worden heel mooi gepresenteerd en zijn erg smaakvol. Prettig bedienend personeel. Aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2019

Luxe, schoon en ruim park. Prachtige natuur.

Marcel van Miert,
    12-1-2019

Prachtig park, luxe, schoon en prachtige woningen. Natuur adembenemend. Veel te doen in de ongeving. Een aantal grote supermarkten in Bad Sachsa. Leuke en zeer betaalbare restaurants. Wij zaten in een 4 persoons luxe woning. Deze liggen op de mooiste plek in het park.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Prachtig park aan de rand van een schitterend bos

Wilma,
    11-1-2019

Kleinschalig park aan de rand van een groot bos. Ideaal park om met de hond geen te gaan. Bungalows lekker ruim en redelijk onderhouden. Wij waren er met de kerstdagen en bij binnenkomst in de bungalow lag er een lekker kerstbrood voor ons klaar. Het zwembad op het park is klein maar in de buurt is een groter zwembad. De speeltuin is leuk en overzichtelijk. Vele wandelpaden in het bos achter het park.

Prachtige omgeving waar veel te zien en te doen is.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Zeer goed en we raden het een ieder aan.

c compier,
    7-1-2019

We hebben het prima naar ons zin gehad, personeel was vriendelijk, elke dag onze

kamer netjes schoon gemaakt, eten was heerlijk, ook de directie waar we ook mee hebben gepraat en heel vriendelijk waren we gingen elke dag naar beziens-

waardigheden en de chauffeur was vriendelijk vertelde alles over de omgeving en de steden waar we naar toe gingen, hij was zeer service gericht vooral dat er ook ouderen mee reisde

Gereisd met partner in december 2018
    Roxanne S, Sales & Marketing Manager, 15-1-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u zowel met uw kamer, als ook het eten en de vriendelijkheid van onze collega's tevreden bent.

We hopen u graag weer terug te zien in Melle!

Van der Valk Hotel Melle-Osnabrück

Fantastisch!

Chantal,
    6-1-2019

Met huilende kids op weg naar huis, wat hebben wij ontzettend genoten van het verblijf op Ferienresort Bad Bentheim! Alles was top voor mekaar! Overal supervriendelijk personeel en je wordt TOP geholpen!!!!!!!!! En Emma, gefeliciteerd met je contract. Je hebt ons supervriendelijk en proffessioneel geholpen bij de receptie en mijn kids waren dol op je bij de animatie, je steekt er met kop en schouders boven uit! Alles kan bij jou en je wilt altijd tijd vrij maken voor iedereen wij komen zeker nog een keer terug!! Ga zo door met z’n allen en we komen zeker nog een keer terug :)!!! Heel veel liefs van ons

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat een leuke review, Chantal!

Leuk om te lezen dat het personeel ter plaatse heeft gezorgd voor een top ervaring!

We hopen jou en de kids nog eens te mogen ontvangen voor weer zo'n goede ervaring!

Groetjes van Cynthia