Niemetal / Löwenhagen

Reviews over Niemetal / Löwenhagen

Prachtige plek

Ed van Dort
    27-9-2015

Je met hier niet naartoe gaan voor het uitgaansleven maar als je een liefhebber bent van cultuur en natuur is dit een topplaats om te verblijven. Prachtige bossen, Unesco erfgoed (Kassel) om de hoek en natuurlijk de uitstapjes naar de voormalige DDR.

Een aanrader

Gereisd Met partner in september 2015

Mooi gebied

Audian
    24-8-2013

Prachtig wandel en fiets gebied, leuke dorpjes (Hannoversch Munden) en interessante steden. Gottingen is een gezellige studentenstad, Kassel voor kunst en cultuur en bezoek ook het wasserspiel in het mooie schlosspark op woensdag- en zondagmiddag.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vrij ver van alle echte bezienswaardigheden.

Christel
    5-8-2012

Het is een aangename omgeving maar vrij ver van de 'bewoonde' wereld, supermarkt etc. is dichtbij (ca 7 km) maar bijzonderheden als grotten etc. daarvoor moet je toch echt wel een uur in de auto stappen.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Aanrader

kaes
    27-12-2010

Leuke camping, rustig gelegen in mooie omgeving. Goed sanitair. Enthousiaste leiding die een jaar bezig is op deze camping. Er moet nog heir en daar wat verbeterd worden, maar ze zijn op de goede weg.

Gereisd Met partner in juni 2010

Ga binnenkort er weer naar toe

Jan en Ria
    11-8-2010

Prachtige ligging. Mooie natuur. Geweldige eigenaren die iedere gast met veel plezier en charme een aangenaam verblijf bieden.

Geweldig voor ouderen (opa's en oma's) maar ook voor gezinnen met jongere kinderen.

Moet je echt proberen!!

Groet, Jan en Ria