• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Molbergen / Cloppenburg

lekker rustig

jannie van Amerongen, 9-8-2017
    men moet zelf gaan om te beoordelen wat ze er van vinden wij vinden het er lekker rustig kunnen er heerlijk fietsen en dar gaan we voor .vond de accommodatie een beetje verwaarloosd uit zien .hier moet men nodig is naar kijken

Mooi,

Charley, 11-5-2017

Wij kwamen hier voor het eerst,we wonen zelf al in Duitseland.Maar nooit deze richting gekeken,

Maar we hebben er geen spijt van,onse 2 Engelse Bullen was het perfect ,mooi bos,een honden parcour op het park.

En Molbergen makkelijk boodschappen doen,en een lekkere goedkope Grieks Restaurant.

Omgeving: Cloppenburg-Oldenburg-Bremen, dus genoeg steden trips

Makkelijk boodschapje doen

Danielle, 7-1-2017
    Molbergen ligt vlakbij het vakantiepark Dwergter Sand van Landal. Met de auto en zelfs op fietsafstand ideaal te bereiken. Lidl en kik zijn er fijne winkels, ook de aldi en een wat grotere supermarkt zitten aan hetzelfde pleintje. Cloppenburg is wat verder met de auto maar ook goed te bereiken. Erg leuk stadje, veel gezellige leuke winkels en de nodige horeca. DM is onze favoriet, soort goedkope kruidvat. Ook een super grote speelgoedwinkel en wat kleinere winkels met de nodige speelgoed ondergoed en gemaks spulletjes.

Leuk plaatsje je wordt altijd vriendelijk geholpen

Ruud Reemer, 29-11-2016

Drie supermarkten, mooie konditorei, een KIK en nu ook een chinees/wok restaurant in het plaatsje.

Minder leuk is dat je bij het "goedkope" tankstation niet kon tanken.

Alle passen werden geweigerd.

fantastisch

john, 20-9-2016
    meertje om te zwemmen op loopafstand, mooie fiets routes,
Molbergen / Cloppenburg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 86 reviews