Sorteren

Reviews over Heinsen

Perfecte camping

Sylvia
    24-6-2017

De camping is een aanrader.

Wat fietsen betreft, het is er prima te doen. Sauerland doet denken aan heuvels maar hier is het uitgestrekt genoeg om mooie fietsroutes te maken. Mooie plaatsjes in de omgeving die leuk zijn voor een koffie- of lunchstop onderweg. 10 minuten fietsafstand van een prima supermarkt. Wandelroutes ook volop.

Heinsen is een mooi klein dorpje.

Leuk dorp maar heeft niet veel te bieden

Olaf
    2-10-2016

Tis geen dorp om even naar toe te rijden maar ze hebben wel een geweldige camping

echt dorpje

Heleen Steenbakkers
    15-9-2015

Leuk dorpje met een gezellig veerpontje en een heel mooi kunstwerk in de evangelische kerk.

Klein leuk dorpje met vakwerkhuizen.

rna89
    30-5-2015

Leuk dorpje met oude vakwerkhuizen. Er is verder geen restaurant of i.d., maar je kunt er prachtig wandelen.

Heinsen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews