We hebben een aantal aanbieders voor Haren (Ems) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Haren (Ems) voor je op een rij gezet:

Reviews over Haren (Ems)

Mooi park leuk voor familie weekend

Margot van der Kemp
    9-6-2013

Wij hadden drie huisjes jutland Landhauser erg ver van alles vandaan. Huisjes waren ok maar niet luxe geen vaatwasser. Park is erg leuk veel activiteiten voor jong en oud. Restaurant niet bijzonder echt Duitse keuken. Volgend jaar weer maar dan in een huisje op het park zelf. Tevreden familie 15 personen waarvan 7 kinderen tussen de 2 en 11 jaar oud.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het dorp Haren is leuk

A. van Houten
    6-1-2013

Het dorp is niet groot. Heeft vier supermarkten, een klein warenhuis, verschillende winkels, een pizzaria, een lunchroom, een Turks eethuis en een geweldig ijssalon. Op Schloss Dankern is zoveel te doen dat je eigenlijk niet van nhet park afhoeft en een fietstochtje rond het meer is al een avontuur op zich.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het nodige heb je hier met een klein centrum.

[email protected]@
    17-6-2012

Het kleine centrum van Haren ligt op steenworpafstand van het vakantiepark. Ideaal om hier je boodschappen te doen. Om uitgebreidt te gaan shoppen, nee! Haren heeft een groot industrieterrein waar je ook kunt tanken of bowlen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

wel leuk

stokkink
    10-8-2010

Het plaatsje Haren is wel gezellig, klein centrum met leuke winkeltjes verder is er in de omgeving niet veel te beleven, er is wel een kartbaan in de buurt. Als je wat anders wilt zul je wel een stukje moeten rijden naar een grotere plaats.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In Feriencentrum Schloss-Dankern kunnen kinderen helemaal

Fam. Smeets
    5-5-2007

In Feriencentrum Schloss-Dankern kunnen kinderen helemaal uit hun dak. Zowel binnen als buiten. Er zijn zoveel speelmogelijkheden, ongekend gewoon, uitwijkmogelijkheden in de buurt zat. Ook in Nederland. Er was alleen geen entertainment 's avonds, te vroeg in het seizoen, jammer. Daarintegen hebben van de vroege voorjaarszon en temperaturen genoten. Voorzieningen zijn er genoeg voor het hele gezin.

Gereisd Familie in april 2007
Haren (Ems) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 22 reviews