Vakantie in Greetsiel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Greetsiel

Reviews over Greetsiel

• 8Erica10-08-2021

De moeite waard om daar te logeren

We verbleven in het enjoy hotel van Greetsiel . Geweldig hotel prettige sfeer lekker eten en schone kamers je word helemaal in de watten gelegd zelfs als je een dieet hebt zorgen ze dat je geen 1 dagHet zelfde eten hebt de kok had speciaal een soja toetje latenkomen en glutenvrij brood geweldig personeel. De meeste koks en obers spreken nederlands we zijn elke avond verwend met lekker eten en entertement een hele gezelig team om mee om te gaan we hebben gedanst . Bingo gespeelt gezongen gewandeld met de gids prachtig havenstadje met 20 minuten lopen vanaf het hotel een mooi strandje in Pilsum heb je een mooie vuurtoren die een uitkijk geeft naar de Eemshaven van groningen en je kunt daar voor 1 euro een uur daar zijn alles contant betalen maar dan kan ook nog een heerlijk vers broodje vis scoren Ook de dorpjes er om heen is de moeite waard om te bezoeken wel op letten dat je zaterdag morgen daar gaat winkelen want smiddags dicht

• 9Omgeving
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2021

• 7Sandra27-09-2020

Gezellig Vissersdorp

Greetsiel lijkt wel het Valkenburg van het Duitse Noorden. Veel toeristen en een grote hoeveelheid horeca gelegenheden. Leuke gevels en een klein haventje maken het plaatje compleet.

• 4Stranden

Gereisd met partner in september 2020

• 7Tegelen22-08-2019

Leuk maar fietsen nee

Ons verblijf in het huis An den Zwillingsmühlen was schitterend, modern en netjes. Van alle gemakken voorzien. Greetsiel is een leuk toeristen plaatsje, restaurantjes en winkeltjes. Een mooie en ruime Edeka supermarkt waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren qua inrichting. Zelfs ontsmettende doekjes om het handvat van de winkelwagen af te doen. Wat betreft de omgeving: Leuke plaatsjes maar niet van wat wij Nederlanders gewend zijn, in de dorpjes er om heen is niet veel te zien. Dat er mensen zijn die zeggen dat de omgeving fijn fietsen is, begrijpen wij werkelijk niet. Nog nooit zo'n slechte fietspaden en gewone wegen gezien. Overal staan borden met Radweg beschädigen. Je rijdt je e-bike bijna kapot. Gisteren nog een tour gefietst, maar we moesten ook over gewone wegen waar het leek of ze stammen uit de Ossi Zeit . Overal stukken asfalt weg / erop gegooid. Fietsen is echt niet fijn, m.u.v. de dijk, daar is het goed.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8TM03-08-2019

Mooie & Gezellige havenplaats

Appartement in DAS HAUS VON HALEM in Greetsiel. We hadden het beneden appartement aan de achterkant van dit historische pand gelegen in het oude centrum van Greetsiel. Dit pand is door de huidige bewoners zelf geheel en prachtig gerestaureerd. Een rustpunt in deze gezellig-drukke havenplaats met vele oude gebouwen en huizen. Ontbijten in de zon op ons terras in de tuin of genieten in de schaduw van de grote boom. Schoon en compleet, parkeren naast het huis. Greetsiel is de hele dag gezellig druk, vele terassen en binnentuinen bij de diverse horeca. Mooi zijn ook de haven met de "garnalen-boten" én de fietsmogelijkheden (óók met knooppunten) in de natuur gebieden langs de kust. De fietspaden en de doorgaande wegen in dit deel van Ost-Frieland zijn goed onderhouden (dat geldt helaas niet voor de binnenwegen) Zomers zijn ook vanuit Greetsel overtochten naar de Wadden-eilanden te maken (wel tijdig reserveren)

• 9Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Dahmen09-09-2018

Een aanrader

Een heel gezellig vissersdorp met leuke winkeltjes, restaurantjes, veel wandel en fiets mogelijkheden. Leuke rondvaarten, ook buitengaans.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 10Zorg voor natuur

• 5Radel Mädel14-08-2018

Aufenthalt zu Fuß, und per Rad

Der AUFENTHALT zu Fuß und im Auto war wunderbar. da wir primär zum Radeln Vorort waren, haben wir so manche Probleme erlebt. Leider sind die Radwege eine Katastrophe. z.B. zwischen Osterburg und Manslagt eine einzige Quälerei, da diese Radwege-Strecke einer Folterstrecke gleich kommt. Es kann nicht sein das Die wohl bekannte Situation, mit Schilder Radwege Schäden erledigt ist. Schade in der sonst schönen Gegend, wo man sonst endlos fahren KÖNNTE. Es aber nicht geht da die Bandscheiben nicht mehr an ihrem Platz bleiben D.B.

• 4Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad

• 7A.B.Cramer08-08-2018

Wij gaan er nog een keer heen

Om in de omgeving te fietsen koop een fiets kaart, met een E-Bike een wat grotere kaart ,fiets paden zijn soms een beetje hobbelig. Terrasjes aan de waterkant erg gezellig boottocht viel tegen . Greetsiel is een leuk plaatsje veel toeristen. Ons geluk was erg mooi weer, als het regenachtig is weet ik niet of er veel achterland is om je te vermaken.al met al het is de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

• 1Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8A.A.Dijkhof06-08-2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Greetsiel is een gezellig druk dorpje, veel toeristen. Misschien een mapje met adres huisarts/tandarts/sluitingstijd hotel/gebruik safe/en waarschuwing dat rokers nachts alleen op het zonneterras kunnen roken. vrolijke en goede bediening, en een schoon hotel!

• 8Omgeving

• 9Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Buelen Theo20-05-2018

zeer leuk.

Zeer mooi vissersdorp en prachtige streek om met de fiets te verkennen.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving