Reviews over Greetsiel

Een aanrader

Fam. Dahmen
    9-9-2018

Een heel gezellig vissersdorp met leuke winkeltjes, restaurantjes, veel wandel en fiets mogelijkheden. Leuke rondvaarten, ook buitengaans.

Wij gaan er nog een keer heen

A.B.Cramer
    8-8-2018

Om in de omgeving te fietsen koop een fiets kaart, met een E-Bike een wat grotere kaart ,fiets paden zijn soms een beetje hobbelig. Terrasjes aan de waterkant erg gezellig boottocht viel tegen . Greetsiel is een leuk plaatsje veel toeristen. Ons geluk was erg mooi weer, als het regenachtig is weet ik niet of er veel achterland is om je te vermaken.al met al het is de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

A.A.Dijkhof
    6-8-2018

Greetsiel is een gezellig druk dorpje, veel toeristen.

Misschien een mapje met adres huisarts/tandarts/sluitingstijd hotel/gebruik safe/en waarschuwing dat rokers nachts alleen op het zonneterras kunnen roken.

vrolijke en goede bediening, en een schoon hotel!

fantastich

Eveline Janssen
    5-8-2018

Greetsiel is een heel mooi dorp of stadje , gezellig , rustig , aangenaam

zeer leuk.

Buelen Theo
    20-5-2018

Zeer mooi vissersdorp en prachtige streek om met de fiets te verkennen.

Greetsiel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 22 reviews