We hebben een aantal aanbieders voor Greetsiel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Greetsiel voor je op een rij gezet:

Reviews over Greetsiel

• 7Tegelen22-08-2019

Leuk maar fietsen nee

Ons verblijf in het huis An den Zwillingsmühlen was schitterend, modern en netjes. Van alle gemakken voorzien. Greetsiel is een leuk toeristen plaatsje, restaurantjes en winkeltjes. Een mooie en ruime Edeka supermarkt waar ze in Nederland nog wat van kunnen leren qua inrichting. Zelfs ontsmettende doekjes om het handvat van de winkelwagen af te doen. Wat betreft de omgeving: Leuke plaatsjes maar niet van wat wij Nederlanders gewend zijn, in de dorpjes er om heen is niet veel te zien. Dat er mensen zijn die zeggen dat de omgeving fijn fietsen is, begrijpen wij werkelijk niet. Nog nooit zo'n slechte fietspaden en gewone wegen gezien. Overal staan borden met Radweg beschädigen. Je rijdt je e-bike bijna kapot. Gisteren nog een tour gefietst, maar we moesten ook over gewone wegen waar het leek of ze stammen uit de Ossi Zeit . Overal stukken asfalt weg / erop gegooid. Fietsen is echt niet fijn, m.u.v. de dijk, daar is het goed.

• 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8TM03-08-2019

Mooie & Gezellige havenplaats

Appartement in DAS HAUS VON HALEM in Greetsiel. We hadden het beneden appartement aan de achterkant van dit historische pand gelegen in het oude centrum van Greetsiel. Dit pand is door de huidige bewoners zelf geheel en prachtig gerestaureerd. Een rustpunt in deze gezellig-drukke havenplaats met vele oude gebouwen en huizen. Ontbijten in de zon op ons terras in de tuin of genieten in de schaduw van de grote boom. Schoon en compleet, parkeren naast het huis. Greetsiel is de hele dag gezellig druk, vele terassen en binnentuinen bij de diverse horeca. Mooi zijn ook de haven met de "garnalen-boten" én de fietsmogelijkheden (óók met knooppunten) in de natuur gebieden langs de kust. De fietspaden en de doorgaande wegen in dit deel van Ost-Frieland zijn goed onderhouden (dat geldt helaas niet voor de binnenwegen) Zomers zijn ook vanuit Greetsel overtochten naar de Wadden-eilanden te maken (wel tijdig reserveren)

• 9Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Dahmen09-09-2018

Een aanrader

Een heel gezellig vissersdorp met leuke winkeltjes, restaurantjes, veel wandel en fiets mogelijkheden. Leuke rondvaarten, ook buitengaans.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur
    • 7Stranden

• 5Radel Mädel14-08-2018

Aufenthalt zu Fuß, und per Rad

Der AUFENTHALT zu Fuß und im Auto war wunderbar. da wir primär zum Radeln Vorort waren, haben wir so manche Probleme erlebt. Leider sind die Radwege eine Katastrophe. z.B. zwischen Osterburg und Manslagt eine einzige Quälerei, da diese Radwege-Strecke einer Folterstrecke gleich kommt. Es kann nicht sein das Die wohl bekannte Situation, mit Schilder Radwege Schäden erledigt ist. Schade in der sonst schönen Gegend, wo man sonst endlos fahren KÖNNTE. Es aber nicht geht da die Bandscheiben nicht mehr an ihrem Platz bleiben D.B.

• 6Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 4Cultuur

• 7A.B.Cramer08-08-2018

Wij gaan er nog een keer heen

Om in de omgeving te fietsen koop een fiets kaart, met een E-Bike een wat grotere kaart ,fiets paden zijn soms een beetje hobbelig. Terrasjes aan de waterkant erg gezellig boottocht viel tegen . Greetsiel is een leuk plaatsje veel toeristen. Ons geluk was erg mooi weer, als het regenachtig is weet ik niet of er veel achterland is om je te vermaken.al met al het is de moeite waard om er een vakantie door te brengen.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8A.A.Dijkhof06-08-2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Greetsiel is een gezellig druk dorpje, veel toeristen. Misschien een mapje met adres huisarts/tandarts/sluitingstijd hotel/gebruik safe/en waarschuwing dat rokers nachts alleen op het zonneterras kunnen roken. vrolijke en goede bediening, en een schoon hotel!

• 8Eveline Janssen05-08-2018

fantastich

Greetsiel is een heel mooi dorp of stadje , gezellig , rustig , aangenaam

• 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Buelen Theo20-05-2018

zeer leuk.

Zeer mooi vissersdorp en prachtige streek om met de fiets te verkennen.

• 10Omgeving
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Louis en Mieke van den Broek en Thij en Riet Derks17-04-2018

Leuke omgeving en Geweldig Hotel tevens prachtige fietsomgeving.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Instael Karin15-04-2018

Zeker de moeite om te bezoeken

Greetsiel is een charmant pittoresk dorpje

• 8Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn