Sorteren

Reviews over Goslar

Betoverend stadje

Paula
    18-8-2018

Bij een stadswandeling met gids door Goslar werden wij verliefd op dit betoverende stadje.

Het valt niet uit te leggen, want het heeft iets.

Alle gebouwen en huizen gingen leven door de prachtige vertellingen van de gids.

Zijn er helaas maar 3 dagen geweest, hadden nog iets langer moeten blijven., maar moesten door.

Een aanrader.

Zeker de moeite waard

Dianne scheper
    15-8-2017

Prachtig stadje!!! Sfeervol, leuke winkeltjes! Cultuur, omgeving en prachtige natuur!! Top!

Moeite waard om een bezoekje te brengen

K Bokx
    20-10-2016

historische stadje veel vakwerkhuizen schitterende omgeving

ik kan geen behoordeling doen over Goslar als skigebied. Ik kan alleen maar zeggen dat het schitterend is in de herfst.

Prachtige stad

Arie Strijker
    27-9-2016

Mooie stad met prachtige gebouwen en heerlijke terrassen waar je heerlijk kunt eten en van je consumptie genieten voor een eerlijke prijs.

Verrassend leuk

Sandra en Jos
    29-8-2016

Leuke oude stad met mooie historische panden. Vanaf camping Am Kreuzeck met bus bezocht. Tientje retour voor 2 personen. Hahnenklee is leuk maar Goslar is een echte mooie historische stad met volop (betaalbare) horeca. Een echte aanrader!

Goslar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 75 reviews