vakanties Goslar

Reviews over Goslar

Heerlijk voor wandelingen vanaf de camping

Willem,
    10-5-2018

Prima camping, mooie ligging, gastvrij, rust, zeer schoon sanitair, mooie wandelingen direct vanaf de camping, fijn dat ze veel gesnoeid hebben daardoor veel zon maar ook genoeg schaduw voor wie dat wil.

Plaats was een beetje kapot gereden, geen gras op de plaats, lijkt me minder geschikt voor tenten.

Sfeervol warm hotel in historische binnenstad

Sjoukje Bijlsma,
    26-10-2017

Geen minpuntje kunnen ontdekken aan dit sfeervolle hotel met attent personeel.Het gaat hier om een historisch hotel in de kern van de oude binnenstad van Goslar, op de Markt. Iedere toerist maakt een foto van dit bijzondere pand!

We hadden de laatste kamer maar o zo knus en goed voor elkaar. Ontbijt was top en werd geserveerd in een mooie sfeervolle ontbijtzaal.

Alles is vanuit dit hotel op loopafstand. Aanrader om hier in de herfst naar toe te gaan: dan is het rustiger in deze prachtige historische stad.......

En wil je de natuur in: Goslar ligt aan de rand van de Harz en is puur genieten!

geen fratsen, schoon en vriendelijk.

Marieke,
    7-10-2017

Vriendelijk personeel. Eten goed, niet heel veel keus, maar steeds aangevuld. Goede ligging tov wandelingen en mountainbike tochten. Wel veel oudere mensen.

mooi sanitair maar kleine plaatsen

Bert,
    31-8-2017

Grotendeels eens met wat Jan schrijft (dd 21-7-2017) maar mijn waarderingscijfers zijn wat lager; echt nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb graag een rustige camping waarin je tussen de natuur op ruime plaatsen staat. De Kreuzeck is een terrassencamping die krappe straten en standplaatsen heeft (ik moest mijn auto op een lege standplaats er naast zetten). De hogere plekken zijn vrijwel onbereikbaar voor caravan doordat de straatjes naar boven smal en steil zijn. Zoals op veel duitse campings veel vaste standplaatsen maar het ziet er allemaal wel behoorlijk verzorgd uit.

Mooie omgeving in de Harz van Duitsland.

Roos,
    29-7-2017

Fijn wandel en fiets gebied.

Goslar scoort een 9,1 uit 10, op basis van 75 reviews