We hebben een aantal aanbieders voor Fintel voor je op een rij gezet:

Reviews over Fintel

teleur gesteld

frank,
    19-10-2018

Voordien met ouders daar geweest nu met vader alleen

De kamers en personeel is top ook de drank niks op aan te merken . Maar een ding is heel erg ik kom al 4 jaar in fintel en ben 2 jaar ni kunnen gaan door prive redenen maar nu in 2018 ben ik teruggegaan en tot mijn grote teleurstelling is het eten echt heel heel erg verslechterd of was pekkel of poeder jammer ( vlees keihard gebakken)want vroeger was het wel super goed normale keuken maar goed .

Wat wel zeer goed is is het ontbijt niks op aan tge merken

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Fantastisch Park geschikt voor mindervaliden!!

familieameln,
    16-8-2017

Dit park is meer geschikt voor mindervaliden dan Eurostrand Leiwen. De terrasjes zijn gezelliger en de accomodatie(Studio ) hoef je de woonkamer/keuken niet delen met de bovenappartementen.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantieweek om volledig te ontspannen

Ingrid,
    31-7-2017

Prima hotel goede prijs, kwaliteit verhouding. Alles schoon. Eten en drinken is prima! Service is goed. De avonden zijn typisch op zijn Duits aan lange biertafels. Wij bevonden ons in de avonden dan ook op het mooie buiten terras waar je rustig kan zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Volgend jaar weer!

T,
    5-8-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten, veel keus. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Leuke uitstapjes en top animatie.

Vervelen is geen optie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fintel helaas niet meer

Familie Speijer ,
    14-8-2015

Deze keer is Fintel niet zo goed bevallen. De buffetten worden maar magertjes bijgevuld. Wil je van het gehele buffet gebruik maken dan moet he vroeg gaan eten. Zowel ontbijt lunch en diner. De kinderanimatie was in een tent. In de centrale euro topic hal was savonds niets te doen. In het meer nag je zwemmen maar zou ik afraden. Veel eenden en dus geen schoon water. Je kunt gratis kaarten voor het freibad in fintel halen bij de receptie. Voor een kort verblijf wel lekker om er even uit te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
Fintel scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews