We hebben een aantal aanbieders voor Fassberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fassberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Fassberg

Gezellig, rustig en ontspannend.

Bert Renssen,
    1-10-2018

Een mooie, rustige camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. In de omgeving prachtige wandel- en fietsroutes (boekjes met routebeschrijving zijn bij de receptie te verkrijgen). In de buurt vele mooiere kleine stadjes (o.a. Celle, Luenenburg). Hamburg en Hannover zijn de grote steden die gemakkelijk met de trein bereikt kunnen worden. De broodjes worden 's ochtends netjes aan de caravan bezorgd. Wij waren er voor de derde keer en zullen inde toekomst zeker ons gezicht nog een keer laten zien.

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

cees van der linden,
    12-9-2018

Een heerlijke rustige camping met hele enthousiaste zorgzame beheerder en ster.

Terrassencamping midden in de bossen van de Luneburger heide.

Wil je wandelen en hou je van de bossen dan is deze camping een absolute aanrader.

Lekker ommetje naar het dorpje Mude daar zit een taartenbakker die zij weerga niet kent (Let op als je daar 's morgen taart eet heb je 's avonds nog geen honger.

Grote steden Hamburg (kan prima per trein) wij vonden het te druk het viel ons tegen. Kleinere steden zijn origineler, mooier, relaxter en dichterbij. plaatsen als Celle, Lunenburg, Salzwezel zijn een bezoek waard.

Voor mountainbikers kan deze camping weleens een ontdekking zijn.

Het sanitair was in september dik voor elkaar keurig schoon bij het douchen moest ik de kraan zelfs wat kouder zetten.

Het dorpje Mude kent een aantal prima restaurantjes in verschillende prijsklassen en bovendien nog een kleine dierentuin.

Gereisd met partner in september 2018

Prettige camping!

Familie Kloosterboer,
    19-8-2018

Fijne camping met veel keuze waar je wilt staan. Veldjes, laantjes en enkele plekken. Voor ieder wat wils. Eigenaren zijn prettige mensen. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtig

Tom Metz,
    11-8-2018

Camping ligt in prachtig gebied met veel fiets-en wandelmogelijkheden. Camping zelf wordt gerund door een heel leuk Nederlands stel die zeer service gericht zijn. De plaatsen voor campers, tenenten en caravan zijn voor elk wat wils: open vlak terrein, schaduw, zon, op berg met mooi zicht in de camping. Wij stonden op een heuvel en hadden heel mooi zicht. In de directe omgeving een mooi zwembad, dorp waar je uitstekend kan eten ( aan de Heidesee) en dicht bij Bergen Belsen, het voormalig concentratiekamp. Uiteraard zeeeeer indrukwekkend.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fam. Sipma,
    30-7-2018

Wij vonden het een hele leuke camping, speels aangelegd, iedereen mag staan waar ie wil. De camping eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam. Smorgens komen ze de broodjes bij je tent brengen. In de kantine kun je heerlijk eten. Wij hadden een Comfortplaats helemaal TOP. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juli 2018
Fassberg scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews