Sorteren

vakanties Braunlage (Harz)

Reviews over Braunlage (Harz)

Heerlijk

Tiny Oud
    2-3-2018

Prachtige omgeving, eenvoudig maar super leuk hotel. Nadeel dat we `s morgens al om 5 uur op onze opstapplaats moesten zijn.

Miskende streek

Ivan
    14-7-2017

De Harz is geheel onterecht een wat miskende streek. Je kan er prachtige wandelingen maken of parels van stadjes bezoeken. ( Goslar- Quedlinburg - Wernigerode - enz...)

Braunlage is een ideale uitvalsbasis met voldoende winkeltjes om te verkennen.

Winter en zomer prachtig!

Mirella
    26-2-2017

Meerdere keren per jaar bezoeken we Braunlage, in de winter als er sneeuw ligt gaan we lekker skien, in dit kleine, gezellige skidorp en er wordt steeds meer gedaan om Braunlage te ontwikkelen. Het wordt ook steeds drukker maar ga je doordeweeks en buiten de schoolvakantie dan is het heerlijk rustig. In het voor- en najaar en in de zomer kun je er prachtig wandelen en genieten van de mooie natuur!

Heel mooi en Centraal gelegen

Kobutex reisclub
    8-10-2016

alles was goed natuur vriendelijkheid van de mensen in Braunlage ,goede restaurants

Héél gezellig in Hotel Achtermann!!

Hanneke van Veen
    24-7-2016

Braunlage is een klein, knus stadje met alles erop en eraan en in de nabijheid

van prachtige natuur, leuke stadjes als Goslar en Stolberg.

Er mankeerde helemaal niets aan.

Braunlage (Harz) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 48 reviews