We hebben een aantal aanbieders voor Bleckede voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bleckede voor je op een rij gezet:

Reviews over Bleckede

Schitterend , een aanrader!

Karin en Elles,
    25-9-2018

Wat een rust, stilte, maar ook warme gezelligheid en verblijf. Een aanrader voor de mens, die even tot ontspanning wil komen en bij wil tanken. Leuk dorpje in de buurt om boodschappen te halen en ook uit eten te gaan. TOP!!

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader!

Gerry en Gea,
    16-9-2018

Leuke gezellige camping met mooi nieuw sanitairgebouw

Nieuwe speeltuin aanwezig

Gezellig cafe met mooi terras en nieuwe overkapping

Heerlijk eten en drinken, 's morgens verse broodjes

Wij komen er al jaren, altijd super en zeer gastvrij!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super.

Harry Aalderink,
    15-9-2018

Mooi in natuurgebied gelegen camping . Luxe top sanitaire voorzieningen. Gezellige uitbaters die er alles aan doen om het jou naar de zin te maken. Mogelijkheden om lekker te eten. Topplatz!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Wat een rust

Erik,
    14-9-2018

Wat een rust in dit UNESCO natuurgebied. Veel dieren en vogels vlakbij de camping. De zeearend vliegt goedkeurend boven het terrein. Grote plekken voor de caravan met zon en schaduw. Lekker eten in de kneipe of anders in de dorpjes vlakbij. Perfecte uitvalsbasis voor fietsers en wandelaars. Fijn voor gezinnen met kleine kinderen. De stilte savonds is adembenemend. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke camping!

Wiely,
    12-9-2018

Camping Elbeling voelt voor ons als thuiskomen! Wij komen hier regelmatig sinds 2012. Camping Elbeling staat voor ons voor: rust, ruimte en gezelligheid!

Erik, Aliena, Ilja en Esra doen allemaal hun best om het iedereen naar de zin te maken. De camping ziet er keurig uit! Grote plaatsen, nieuw en vooral schoon sanitair, een gezellig restaurantje en (overdekt) terras waar je een lekker drankje of een kleine maaltijd kunt gebruiken voor een betaalbare prijs. Goede tips met betrekking tot uitstapjes in het algemeen, bijvoorbeeld fietsroutes met mogelijkheden voor stops onderweg. Of een dag naar Lüneburg of Hamburg...

Gereisd met partner in augustus 2018
Bleckede scoort een 9 uit 10, op basis van 21 reviews