We hebben een aantal aanbieders voor Bad Sachsa (Harz) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Bad Sachsa (Harz)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Bad Sachsa (Harz)

Gezellig Duits dorp met veel restaurantjes

Claudia
    23-8-2019

Bad Sachsa is een gezellig dorp met veel betaalbare restaurantjes. Veel natuurschoon rondom het dorp. Wij hebben heerlijk genoten in het vakantiepark Landal Salztal Paradies! Beveel dit park bij iedereen aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super vakantie die nog een vervolg gaat krijgen.

Herma Wiersma
    20-6-2019

Mooi park, mooie luxe bungalows. Compleet met overdekt zwembad. Leuk plaatsje. In de omgeving de langste hangbrug over het rappbodetal. Moet je een overheen gelopen hebben. Voor herhaling vatbaar. Vergeet ook niet Goslar te bezoeken en nog een paar mooie plaatsen. Quedlinburg, Wernigerode en Stolberg. Ook een rit met de stoomtrein moet je niet vergeten. Kortom teveel om op te noemen.

leuk plaatsje

Vera
    2-7-2018

Bad Sachsa is een leuk plaatsje met genoeg eetgelegenheden en andere winkels. Ravensberg is een skigebied, maar ook mooi om in de zomer te wandelen. Wij zijn diverse keren uit eten geweest en de prijzen liggen aanzienlijk lager dan bij ons. Mamma Mia Pizzeria hebben wij voor 2 pers. gegeten voor 25 euro. ( biertje, flinke pizza en koffie na ). Genoeg supermarkten zijn er. Landal Salztal Paradies waar wij verbleven heeft goede huizen en gratis toegang tot het zwemparadijs. Braunlage, is een grotere plaats op 10 km afstand met veel mooie winkels.

Gereisd Met partner in juni 2018

Rustig stadje met mooie vakwerkhuizen

Marja
    8-9-2017

Bad Sachsa is een rustig stadje gelegen aan de rand van een prachtig bos. Er zijn hotels en een vakantiepark van Landal. Er zijn voldoende verschillende restaurants, waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. 's winters kan je er skiën, maar ik ben er nooit in de winter geweest. Er is ook een kleine overdekte schaatsbaan en een groot zwembad met wellness centrum. Voor de kleintjes is er een indoor speelparadijs. In de omgeving zijn veel mooie wandelroutes uitgezet (wel omhoog en omlaag) en er zijn veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. In Bad Sachsa is het Grenzlandmuseum. Daar wordt verteld over de scheiding tussen Oost en West Duitsland. Zeker een bezoekje waard. Bad Sachsa is niet geschikt voor mensen die van uitgaan houden (er zijn geen disco's).

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving met veel eetgelegenheden

Marjan
    4-9-2015

Genoeg verschillende restaurants, twee heerlijke ijssalons (La Veneziana gaat vroeg open, is niet duur en alles is daar mogelijk). Tevens veel pizzeria's, een grieks- en snitzelrestaurant ontbreken niet. In het parkje bij de Schmeltzteich staan allemaal fitnessapparaten die je gratis kan gebruiken. En speelgelegenheden voor kinderen onder de 10-12 jaar. Over het skigebied kan ik niet oordelen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015
Bad Sachsa (Harz) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 82 reviews