We hebben een aantal aanbieders voor Bad Iburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Iburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Iburg

• 8Diana17-10-2016

Mooie omgeving.

Bad Iburg stelt niet veel voor. Gewoon een stadje. Lekker gegeten bij 'Fromme'. Veel wandelpaden. Goede bewegwijzering. Erg mooi automuseum in Melle.

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7macha-C20-08-2015

Mooie plek

Bad Iburg is een mooie plaats. Wij zaten een beetje aan de buitenkant en vanaf ons pension hadden we een prachtig uitzicht op de Slot Iburg, wat een bezichtiging waard is. In het kurpark kan je heerlijk wandelen. Vanuit Bad Iburg kan je mooie toeren maken in het Teutenburgerwald.

• 6Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Willem19-08-2014

prachtige omgeving

Zeer gezellige plaats met een mooie oude burcht. De burcht is het bezoeken waard. Fraai klokken museum. Ook in de omgeving zijn vele leuke plaatsjes. Steeds weer komen wij er. Zomers is er veel te doen. En een bijzondere aanrader is de kleine meer leuke kerstmarkt eind november. Live muziek met oude instrumenten en erg gezellig. Om steeds weer naar toe te gaan. Een deel van de kerstmarkt is binnen. Veel mooie winkelplaatsen in omgeving. Wandelen en fietsen kun je er erg goed.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2014

• 7fam hendriks21-10-2012

mooie, leuke stadje.

gegeten bij sophie en charlotte, lekker en heel sfeervol ingericht. vriendelijke mensen

• 7Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 9E15-09-2011

Uitstekend eten bij Dionysopolis

In de Münster str. 51 te Bad Iburg kan je heerlijk en goedkoop eten bij een nieuw Grieks restaurant Dionysopolis genaamd. Het personeel is erg gastvrij. Voor je het hoofdgerecht geserveerd krijgt krijg je eerst een bord sla. Zoals dit in de Bulgaarse cultuur thuishoort. Het hoofdgerecht is erg royaal.

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2011

• 8Madeleine08-10-2009

Mooie plek

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 1983

• 8R.Nijman14-08-2005

verblijf in Bad Iburg was zeer prettig we komen in september nomaals om ons verder te orienteren

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2005