Vakantie in Bad Iburg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bad Iburg

Reviews over Bad Iburg

• 3Els20-04-2018

Bad Iburg? Dit jaar niet! Garten Deceptie.

Elk jaar verblijven wij in de buurt van Bad Iburg omdat het gezellig en mooi is. Maar dit jaar wordt het een regelrechte ramp Er is van half april tot oktober een landesgartenshow De hele plaats is erop aangepast. Je kunt nergens meer parkeren om even koffie te drinken of ijs te eten. Het parkeergeld maakt elk terrasje nu peperduur. Overal moet betaald worden om te parkeren en er is een hele grote parkeerplaats gemaakt in de richting van Holperdorp. Als je slecht ter been bent en je moet zo’n gigantisch eind lopen laat je het uit je hoofd. Er gaat wel een soort treintje naar de plaats. Overal moet je voor betalen. Het is niets bijzonders, een bloemen en planten tentoonstelling met wat kitschige kraampjes entree 15 tot 18 euro. Echt een enorme deceptie en heel jammer van dit leuke plaatsje waar wij altijd even doorslenterden om een ijsje te eten, koffie of naar de bakker. Er worden grif parkeerboetes uitgedeeld en niemand is er blij mee

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 8Diana17-10-2016

Mooie omgeving.

Bad Iburg stelt niet veel voor. Gewoon een stadje. Lekker gegeten bij 'Fromme'. Veel wandelpaden. Goede bewegwijzering. Erg mooi automuseum in Melle.

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7macha-C20-08-2015

Mooie plek

Bad Iburg is een mooie plaats. Wij zaten een beetje aan de buitenkant en vanaf ons pension hadden we een prachtig uitzicht op de Slot Iburg, wat een bezichtiging waard is. In het kurpark kan je heerlijk wandelen. Vanuit Bad Iburg kan je mooie toeren maken in het Teutenburgerwald.

• 10Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Willem19-08-2014

prachtige omgeving

Zeer gezellige plaats met een mooie oude burcht. De burcht is het bezoeken waard. Fraai klokken museum. Ook in de omgeving zijn vele leuke plaatsjes. Steeds weer komen wij er. Zomers is er veel te doen. En een bijzondere aanrader is de kleine meer leuke kerstmarkt eind november. Live muziek met oude instrumenten en erg gezellig. Om steeds weer naar toe te gaan. Een deel van de kerstmarkt is binnen. Veel mooie winkelplaatsen in omgeving. Wandelen en fietsen kun je er erg goed.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd in januari 2014

• 5Tina de Vries10-09-2013

mooie plek, VVV klantonvriendelijk

tip is restaurant Charlotte Sophie, lekker eten, scherpe prijs, mooie plek.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Robert hermeling02-11-2012

Netter Aufenthalt im Waldhof Uhrberg

Schloss Bad Iburg sehenswert und wunderschöne Wanderwege in der Umgebung , Bad Rothenfelde auch sehr schön !

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 7fam hendriks21-10-2012

mooie, leuke stadje.

gegeten bij sophie en charlotte, lekker en heel sfeervol ingericht. vriendelijke mensen

oktober 2012

• 9E15-09-2011

Uitstekend eten bij Dionysopolis

In de Münster str. 51 te Bad Iburg kan je heerlijk en goedkoop eten bij een nieuw Grieks restaurant Dionysopolis genaamd. Het personeel is erg gastvrij. Voor je het hoofdgerecht geserveerd krijgt krijg je eerst een bord sla. Zoals dit in de Bulgaarse cultuur thuishoort. Het hoofdgerecht is erg royaal.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 8Madeleine08-10-2009

Mooie plek

Gereisd met vrienden in augustus 1983

• 8R.Nijman14-08-2005

verblijf in Bad Iburg was zeer prettig we komen in september nomaals om ons verder te orienteren

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2005