We hebben een aantal aanbieders voor Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Bentheim

Oelen: simpel en doeltreffend

Robert Bakker,
    18-1-2019

Hotel Oelen is simpel maar doeltreffend. Je kunt er slapen, eten en drinken. Alles is schoon. In ons arrangement was wat het eten betreft geen keuzemogelijkheid: eten wat de pot schaft en de drie gangen zijn simpel bereid. Mogelijk tref je eens iets wat niet je eerste keuze zou zijn, maar wij hebben er toch drie keer lekker gegeten.

Het ontbijt is volop genieten: verse verschillende broodjes, melkprodukten met muesli en vruchten, ei met spek, koffie thee en vruchtensap.

Onze kamer was vrij klein, de matrassen dun en als je er met je knieën op lag, voelde je eerst de springveren en daaronder de harde onderbodem en soms voelde je die ook 's nachts bij het liggen. Een bureau, twee keukenstoelen en een tv met uitsluitend Duitse zenders completeren het meubilair.

De badkamer-met-toilet is ruim en de douche geeft een prettige straal.

Personeel is vriendelijk en bereid tot een praatje, misschien ook omdat we in een rustige periode zaten.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch!

Chantal,
    6-1-2019

Met huilende kids op weg naar huis, wat hebben wij ontzettend genoten van het verblijf op Ferienresort Bad Bentheim! Alles was top voor mekaar! Overal supervriendelijk personeel en je wordt TOP geholpen!!!!!!!!! En Emma, gefeliciteerd met je contract. Je hebt ons supervriendelijk en proffessioneel geholpen bij de receptie en mijn kids waren dol op je bij de animatie, je steekt er met kop en schouders boven uit! Alles kan bij jou en je wilt altijd tijd vrij maken voor iedereen wij komen zeker nog een keer terug!! Ga zo door met z’n allen en we komen zeker nog een keer terug :)!!! Heel veel liefs van ons

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat een leuke review, Chantal!

Leuk om te lezen dat het personeel ter plaatse heeft gezorgd voor een top ervaring!

We hopen jou en de kids nog eens te mogen ontvangen voor weer zo'n goede ervaring!

Echt een aanrader!

Lisette van der Staak,
    5-1-2019

Het hotel ligt rustig vlak bij afwisselend wandelgebied: Stad, platteland en bos.

Het is schoon en de mensen zijn zeer gastvrij!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar :D

Fam. Rietveld,
    30-12-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Ferienresort Bad Bentheim. Het BB5-huisje was comfortabel. De bedden lagen goed. En omdat de gordijnen niet veel licht doorlaten, slaap je haast onopgemerkt uit als je de wekker niet gebruikt.

We hebben een wandeling richting kasteel Bad Bentheim gemaakt. De indoor-speeltuin is flink bezocht door onze kinderen. De kegel-baan vonden onze kinderen erg leuk. Waren we er amper weg; dan was het: wanneer gaan we weer?

Op 1e kerstdag hebben we genoten van het kerst-diner. Dat smaakte uitstekend, zelfs betreft voedsel-allergieën was er veel mogelijk. Op 2e kerstdag gegourmet. Dit was goed verzorgd, en zeer uitgebreid, ondanks voedsel-allergieën. In het zwembad hebben wij en de kinderen ons prima vermaakt. De glijbaan vond onze oudste zoon (9 jaar) erg leuk. En onze jongste zoon (5 jaar) vermaakte zich prima in het kleuterbad. De week vloog voorbij. Wij komen graag weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Bedankt voor jullie leuke bericht!

Fijn dat alles zo in orde was en dat jullie zo hebben genoten!

Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!

Groetjes van Cynthia

Prima verblijf in mooie schone huisjes.

Zadinia,
    29-12-2018

Prima park. Goede huisjes met veel parkeerplaats bij de huisjes. Onderhoud is goed, schoonmaak ook. In de buurt leuke plaatsen zoals Nordhorn, Oldenzaal etc. Op 5 minuten afstand Lidl, supermarkt, DM, bakkerijtjes etc.

Probeer ook de inscape koffer die te huur is bij de receptie.

Gereisd met vrienden in december 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Bedankt voor je positieve review, Zadinia!

Leuk dat je je tips deelt met andere gasten!

Komen jullie nog eens terug naar dit leuke park!

Bad Bentheim scoort een 8,1 uit 10, op basis van 779 reviews