Sorteren

vakanties Willingen (Sauerland)

Reviews over Willingen (Sauerland)

Geweldig Hotel, Vriendelijk,Gastvrij en Goed eten

Soraya Hoogeveen
    6-10-2018

Goed bereikbaar , ruime kamer met groot balkon de kamers werden elke dag gedaan door zeer vriendelijk personeel....af en toe wel wat last van rokend personeel onder ons balkon. Maar verder zeer tevreden en we gaan zeker nog eens terugkomen.

zeer goed

jean-pierre van bouwel
    2-10-2018

de vriendelijkheid,de mooie propere kamer en perfekt onderhoud

Wel iets te snelle afruiming van de tafel in het restaurant

Geen afvalbakje op de kamer

de deur van het terras hing een beetje uit haar hengels(wel vermeld maar niet hersteld)

Het avondeten was goed

Het ontbijt was zeer goed maar er ontbrak wel fruit(zoals:appels,peren,bananen of appelsienen)er was wel vers klein geneden fruit.

Super fijn hotel.

Hans en Ellen, Almere
    21-9-2018

Een heel prettig hotel. Prima verzorging, netjes, ontbijt en diner heerlijk en uitgebreid. Alles goed georganiseerd en als je wat vraagt is niets teveel. Mooie rustige ligging met prachtig uitzicht. Na het wandelen is baantjes trekken in het zwembad en het bubbelbad aangenaam voor de spieren. Kortom, een locatie om terug te komen.

zeer goed te doen

gerrit
    17-9-2018

Hebben daar 2 nachten door gebracht met 3 vrienden. Goed hotel nette bediening en een goed buffet. Kamers netjes en schoon Nette prijs in verhouding tot het gebodene

Héél goed hotel, we gaan snel weer heen!

Saskia de Graaf
    12-9-2018

We vonden alles goed! Prima kamer en fantastisch ontbijt! En een goed beginpunt voor het mountainbiken. Ook het personeel is heel vriendelijk!

Willingen (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 476 reviews