Sorteren

vakanties Willingen (Sauerland)

Reviews over Willingen (Sauerland)

mooi dorp

Grietje Vosman
    10-7-2018

Willingen is een mooi dorpje met een gezellige winkelstraat, het is er in de weekenden erg druk en dan vooral op de vrijdag avond en de zaterdag, het is er een gaan en komen van sportclubs en vrijgezellen clubs die zich klem zuipen in Ziggy's Hutte, boven op de Ettelsberg, waar je komt met de Seilbahn. er is veel lawaai, en dat vind dan later in de avond in het dorp verder, overal zie je secrutiye in de drukke hoofdstraat, dat vind k persoonlijk minder omdat je op de terrassen rustig wilt eten en drinken.

op zondag is iedereen weg en is de rust weer gekeerd, waar je weer alle ruimte en rust hebt om te wandelen en te eten/drinken.

wat ook erg mooi is om te zien is het down hil gebeuren op het Ettelsgebergte,

(met snelheid van de berg af komen)

Fritz
    1-7-2018
    Willingen is fantastisch voor iedereen wat te beleven, kijk alleen goed uit wat voor hotel je boekt, het beste duitse eigenaren!!!

Geweldige omgeving

Sonja
    19-2-2018
    Geweldig appartement Katharina midden in het centrum van Willingen dichtbij de pistes. Super vakantie gehad met ideaal weer en goede pistes voor de kinderen om te leren skieen.

Gemoedelijk plaatsje

philjac6294
    18-2-2018

Leuk plaatsje om enkele dagen door te brengen, of (bij langer verblijf ) als uitvalsbasis te dienen.

Fraaie wandelomgeving, maar met hellingen!

Mooie bestemming

Sylvie
    16-2-2018
    Sneeuw maken het plaatsje idyllisch.
Willingen (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 473 reviews