Willingen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Willingen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Willingen (Sauerland)

Vrij Uit

Reviews over Willingen (Sauerland)

fantastisch

D.J. Lagerweij,
    17-1-2019

Super, prima plek voor een mtb/racefiets weekend

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima verblijf tijdens de kerstdagen

Ilse,
    7-1-2019

Wij hebben een prima verblijf gehad in dit grote hotel. De kamer (5p senator) was ruim en functioneel maar wel verouderd. Het was netjes en schoon. We hadden een kerstarrangement met allerlei activiteiten geboekt en dat was prima geregeld. Animatie voor de kids was wat knullig maar daar hebben onze kinderen geen last van gehad, die hebben zich uitstekend vermaakt. Omgeving is ook leuk en de piste is op loopafstand. De eetzaal was wel erg groot en massaal maar het eten (in buffet vorm) was prima. Vlak na vertrek ontdekte we dat we onze apple airpods waren vergeten in de kamer, deze heeft het hotel na een telefoontje voor ons opgezocht en opgestuurd. Zeer nette service. Wij hadden op basis van een aantal reviews wat twijfel toen we gingen boeken maar het verblijf is zeker meegevallen en als positief ervaren. Wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super verblijf!

Ouwehand,
    2-1-2019

Het is een heel groot hotel met veel faciliteiten. Het eten was goed en het entertainment geweldig. De kamers waren schoon met geen achterstallig onderhoud! Het zwembad van Willingen is leuk maar je moet wel betalen. Het zwembad van het hotel is koud en er is weinig omkleedruimte dus neem een badjas mee. We hadden een oudejaarsarrangement. Door de receptie werd weinig informatie over tijden en locaties gegeven. Ook tijden van rstaurants ontbraken. Nog 1 ding is de parkeergelegenheid bij het hotel. Als je in de middag aankomt kun je bijna nergens parkeren omdat het parkeerterrein van het hotel niet is afgesloten en skiërs en mensen van het zwembad ook op het terrein parkeren! Je auto overdag weg halen moet je ook niet doen! Verder was het verblijf super! We gaan er zeker nog een keer naar terug!

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooi hotel in mooi dorpje.... ook in de zomer!

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Een hotel met een mooie ligging in willingen.

Goede halfpension formule.

Hoewel we eerst een kamer kregen die we niet geboekt hadden. En volgens de receptie alles vol was. Hebben ze ons probleem snel opgelost en kregen we snel de familie kamer die we geboekt hadden. Deze was lekker ruim met een tussendeur tussen 2 kamers.

Al het personeel in dit hotel is super vriendelijk.

En hoewel het in de winter een mooie bestemming is, is het in de zomer zeker zo mooi.

Willingen en omgeving is gewoon prachtig. Je kunt er met de kabelbaan, rodelen, heerlijk wandelen, lekker zwemmen.

En door de willingen plus pas krijg je dit ook nog eens allemaal gratis of met korting. Zelfs de trein en bus is met deze kaart gratis.

Kortom zeker ook in de zomer een mooie bestemming om naar toe te gaan met de kids.

Niet ver van huis, maar meteen in andere omgeving

...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig Hotel, Vriendelijk,Gastvrij en Goed eten

Soraya Hoogeveen,
    6-10-2018

Goed bereikbaar , ruime kamer met groot balkon de kamers werden elke dag gedaan door zeer vriendelijk personeel....af en toe wel wat last van rokend personeel onder ons balkon. Maar verder zeer tevreden en we gaan zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met vrienden in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl