• 1.053

Sorteren

1.601

vakantie Hessen

Reviews over accommodaties in Hessen

Wij komen zeker nog eens terug.

Harry
    11-10-2018

Goed: Modern hotel. Ruime, schone kamers. Zeer vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant en bar. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, en werd voldoende aangevuld. Het restaurant was goed. Wij hebben niet 'buiten de deur' gegeten.

Minder goed: De bar ging om 01:00 al dicht.

Geen lift

Pieter
    9-10-2018

Het avondeten was prima. Redelijke bediening. Er is echter geen lift, wij zaten op de 2e verdieping, bovendien hadden wij in de gang 3 eigen treden om onze kamer te bereiken. Best wel lastig om staande op de treden steeds de kamer op slot te doen of van het slot af te halen. De douche is klein met een hoge instap.

Het dekbed is standaard 2 meter lang en kan dus aan de korte kant zijn als je het graag aan de onderkant wil instoppen.

Prima

J de wilde
    8-9-2018

Prima hotel / verblijf .aardig en correct personeel.

Rustig, Terrassen, Top sanitair, Klant KONING

Inge en Johan Coenen [NL]
    3-9-2018

geweldige ontvangst, prachtige terrassencamping, extreem rustige omgeving, fenomenaal sanitair [netjes/luxe] en als je dan een klein ongelukje krijgt met de fiets dan blijkt [in nood] hoe de mensen van de camping je helpen/ondersteunen/aandacht geven. GEWELDIGE ERVARING!!! Klant is KONING/KEIZER op deze camping. Binnenterrein voornamelijk bezet door vaste gasten. Buitenrand [met prachtig uitzicht voor de vakantiegangers. Helaas kan ik geen foto's toevoegen maar elke foto op de website is een WARE weergave van de werkelijkheid.

Heerlijke plek.

Ostman
    11-6-2018

Hele mooie omgeving. Fantastisch buitenzwembad in het dorp. We waren met 2 gezinnen en het huis was prima. Wij zaten in nummer 17 in Dorf 4. Schitterende locatie en je kunt er heerlijk buiten zitten.