• 1.054
      1.054

1.600

vakantie Hessen

Reviews over accommodaties in Hessen

Prima verblijf gehad, mooie ligging bij Willingen

W.F. Krijkamp,
    4-12-2018

Dat ze zeer vriendelijk ontvangen worden door 2 Nederlandse jongens, die Gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan, inderdaad met hoofdletter!

Mooi hotel in mooi dorpje.... ook in de zomer!

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Een hotel met een mooie ligging in willingen.

Goede halfpension formule.

Hoewel we eerst een kamer kregen die we niet geboekt hadden. En volgens de receptie alles vol was. Hebben ze ons probleem snel opgelost en kregen we snel de familie kamer die we geboekt hadden. Deze was lekker ruim met een tussendeur tussen 2 kamers.

Al het personeel in dit hotel is super vriendelijk.

En hoewel het in de winter een mooie bestemming is, is het in de zomer zeker zo mooi.

Willingen en omgeving is gewoon prachtig. Je kunt er met de kabelbaan, rodelen, heerlijk wandelen, lekker zwemmen.

En door de willingen plus pas krijg je dit ook nog eens allemaal gratis of met korting. Zelfs de trein en bus is met deze kaart gratis.

Kortom zeker ook in de zomer een mooie bestemming om naar toe te gaan met de kids.

Niet ver van huis, maar meteen in andere omgeving

...

Heerlijk

R. Geerlings,
    14-10-2018

Prachtige kamer met mooi uitzicht over het meer. Goede voorzieningen, schoon. Welness prima. Geweldig ontbijt met zeer uitgebreide keuze.

Jammer dat een paar voorzieningen inde s

auna buiten bedrijf waren. In restaurant vonden wij het hoofdgerecht niet echt geweldig. 1x buffet was voor ons voldoende.

Geweldig Hotel, Vriendelijk,Gastvrij en Goed eten

Soraya Hoogeveen,
    6-10-2018

Goed bereikbaar , ruime kamer met groot balkon de kamers werden elke dag gedaan door zeer vriendelijk personeel....af en toe wel wat last van rokend personeel onder ons balkon. Maar verder zeer tevreden en we gaan zeker nog eens terugkomen.

Dus weer voor herhaling vatbaar.

Ton Muishout.,
    29-9-2018

We zijn hier voor de vierde keer geweest. En alles was weer geweldig .De gastheren Rob en Loet waren weer top.