Hessen

Reviews over accommodaties in Hessen

Uitstekend hotel!

Loes,
    19-3-2019

Wij waren met 2 volwassenen en een kind. We kregen een erg ruime kamer, met een dubbel bed en 1 eenpersoonsbed die een beetje in een nis stond, dus heel handig. Er was genoeg ruimte om nog te lopen (of dansen). Het ontbijt was zeer uitgebreid! balkon is niet privé. Het was er schoon. De laatste nacht sliepen we met 3 andere gasten in het hotel. De rest van het hotel was leeg en er was ook geen personeel aanwezig in de avond/nacht. Een kapotte lamp werd direct gemaakt. koffie/thee op de kamer werd dan weer niet aangevuld. Ligging vond ik prima: vlakbij de hoofdstraat, op loopafstand van het zwembad, VVV en een aantal skiliften/-scholen. Ver genoeg van de hoofdstraat om weinig tot geen last te hebben van het apres-ski-gebeuren.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Heel degelijk hotel met prachtige ligging

Katrijn Verniers,
    16-3-2019

Het Waldhotel is een prima hotel. Het ligt vlak aan de mooie Kohlerhagenpiste. Dit is een redelijk steile piste, dus minder geschikt om met heel kleine kinderen op te vertrekken.

Het hotel is heel proper en heeft ruime kamers. Het ontbijt is heel lekker en uitgebreid. Het avondeten is typisch Duits en nogal klassiek.

In het zwembad en de jacuzzi is het vaak rustig. Ideaal.

Prijs-kwaliteit een super hotel!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Topper in Midden-Duitsland

Adriaan,
    4-3-2019

Heel bijzondere plek. Conferentiecentrum met de warme sfeer van een pension. Behulpzaam personeel, lekker brede bedden, slaapbanken wat hard, meubels gelukkig stevig voor al vele gasten trouwe dienst.

Zeer uitgebreid buffet, eten zonder wachten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fantastisch. Volgend jaar weer!

Carolien Jansen Salemink,
    4-3-2019

Goed verzorgd hotel, nette kamers, lekker eten en prima ligging (dichtbij piste). Daarnaast behalve het skiën voldoende andere activiteiten voor de kinderen in en/of nabij het hotel. Het naastgelegen Lagungenerlebnisbad is een aanrader, direct vanuit hotel te bereiken. Hotel Stern is een aanrader!