Sorteren

Reviews over Frankfurt am Main

Geweldig

Thom zomer
    10-1-2018

Moderne stad, met hier en daar nog oude Duitse cultuur

Fijne stad

Jo
    18-7-2017

Ik zou niet snel een stedentrip naar Frankfurt plannen, dan ga ik liever naar Berlijn of Barcelona, maar Frankfurt am Main is wel een fijne stad als je hier zakelijk moet zijn.

Mooie stad maar erg druk (rond kerst)

speedy_d_27
    18-12-2016

Frankfurt is een mooie stad en ook de kerstmarkt is een aanrader maar houdt rekening met de enorme drukte in de hele stad.

Met kleine kinderen moet je 's middags niet op de markt komen aangezien het schuifelen is.

Hoogste skyline van europa

kinkymen100
    25-6-2016

Frankfurt heeft de hoogste skyline van europa en doet aan als een amerikaanse stad. Echter heeft het ook een gedeeltelijk oud historisch centrum, kun je prachtig wandelen langs de rivier de Main, mooie parken en de studentenwijk Sandhausen is een must voor het uitgaansleven.

Verder heeft Frankfurt de grootste rosse buurt van europa (2,5x zo groot als de wallen), dus een must-see.

Leuke en mooie stad

speedy_d_27
    17-12-2015

Wij zijn er maar 1 dag geweest voor de kerstmarkt maar we komen zeker terug. Mooie altstad en leuke sfeer in de stad.

Frankfurt am Main scoort een 7,8 uit 10, op basis van 77 reviews