Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Diemelsee/Heringhausen (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

Reviews over Diemelsee/Heringhausen (Sauerland)

Mooie omgeving maar niet veel winkels

Kees,
    6-9-2018

In Heringhausen geen winkels maar wel een infocentrum en een zwembad. Mooie omgeving met mooie uitzichten. De Diemelsee is niet zo druk en je kan daar goed omheen fietsen of wandelen. Naast de Diemelseeradweg staan er weinig fietsroutes aangegeven. Het fietsen op doorgaande wegen is gevaarlijk door snel voorbijrijdend verkeer. Gelukkig zijn er fietspaden en landweggetjes waar je rustiger kan fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2018

voor wandelaars

loteling,
    30-7-2017

mooie rondwandeling om het meer met zeker voldoende rust plaatsen.

1 café /bistro in het centrum , lekkere wafel gegeten .

verder nog enkele goed aangegeven wandelingen .. soms lijkt het dat er geen weg is ..maar door de bordjes wel goed te volgen.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk meer en prachtig wandel gebied

Sabine,
    20-2-2017

Mooi meer met stuwdam leuk voor een dag wandeling of fietstocht om het meer. Je kunt er ook fijn zwemmen er zijn strandjes en een heuse water glijbaan. In Heringhausen is ook een binnen zwembad en er zijn er paar restaurantjes. Ook is het mogelijk met de boot naar de overkant te gaan en daar te eten. Gemoedelijke sfeer goed voor gezinnen en senioren. Bijna geen uitgaansgelegenheid voor de oudere kinderen. Wel heerlijke wandelingen mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie plek om lekker buiten te zijn.

Recycle,
    29-3-2015

Klein dorpje met veel 'buiten dingen'.

Je kan er mountainbiken door de bossen en bergen, wintersporten in Willingen. vissen in het meer. In de zomer kan je zwemmen, bootje huren en natuurlijk wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Prachtige omgeving

Jan ,
    26-7-2014

We hebben een boottocht over de Diemelsee gemaakt. Wel aardig, het duurt een uur en je kan ook een drankje bestellen aan boord die netjes bij je wordt geserveerd. Er wordt het een en ander verteld over de Diemelsse. Het is leuk om afloop bij het Jack Sparrow restaurant iets te drinken. Je waant je een echte piraat daar.

Gereisd met partner in juli 2014
Diemelsee/Heringhausen (Sauerland) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 54 reviews