We hebben een aantal aanbieders voor Berlijn voor je op een rij gezet:

vakanties Berlijn

We hebben een aantal aanbieders voor Berlijn voor je op een rij gezet:

Reviews over Berlijn

Mooie stad om te ontdekken

Berry Hellstern,
    5-2-2019

Schitterende stad met voor ieder wat wils. Veel winkels en warenhuizen, veel bezienswaardigheden wat betreft de historie van Berlijn. Openbaar vervoer is super. Leuke gezellige restaurantjes. Aanrader zijn de restaurantjes in de hippe wijk op loopafstand van metrostation Warschauerstrasse.

Gereisd met partner in februari 2019

Berlijn is een fantastische stad vol geheimen.

Levi Esser,
    22-1-2019

Het is een fantastische stad met veel verstopte (culturele/alternatieve) geheimen. Als je hier vooraf geen onderzoek naar doet is de kans erg klein één van deze leuke plekken te vinden. Ook is het hebben van contant geld erg handig aangezien veel zaakjes geen pin mogelijkheden hebben. Het ov in Berlijn is erg goed geregeld en best goedkoop. Ze hebben er een groot netwerk en rijden het grootste deel van de dag/nacht. Mocht je interesse hebben in de culturele/alternatieve hotspots dan zou ik in de buurt van de spree verblijven.

Gereisd met partner in augustus 2018

Berlijn is een absolute must !!

Peter,
    1-12-2018

Berlijn is een geweldige stad. Zelf kom ik hier al voor de 8e keer en elke keer blijft de stad je verrassen. Het meest indrukwekkende vind ik zelf dat je overal in de stad geconfronteerd word met het verleden (2e WO en DDR tijd). De stad leent zich bij uitstek voor het maken van mooie stadswandelingen. Het vervoer per metro is geweldig geregeld. Een bezoekje aan de Reichstag is ook een must. Als je iets verder wilt kijken dan de stad is een uitstapje naar Potsdam met het slot Sanssouci. Tot slot is de bereikbaarheid van de stad per trein zeer aan te bevelen. Je stapt, zoals in ons geval, op in Amersfoort en de trein brengt je naar hartje Berlijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig

Jessica Timmermans,
    26-11-2018

De geweldige kerstmarkten ( de grootste reden waarom ik in December ben gegaan ), de gezelligheid op de markten, in de avond is het prachtig en altijd wel leuke dingen te doen en te bekijken op het alexkzanderplein (sorry voor de spelfouten), makkelijk metro systeem maar met de bus of tram gaan is veel leuker. Het station is ook wauw! Vooral wanneer je de oude treinen ziet wegrijden.

En dit van een 22 jarige he.

Alleen ik ga niet uit dus kan niks zeggen over het uit gaans leven

Gereisd met partner in december 2017

Berlijn wat was je mooi

Mariska,
    14-11-2018

Berlijn een prachtige stad, waar onwijs veel te zien en te doen is.

Ik heb werkelijk mijn ogen uit gekeken.

Wij waren er 3 dagen, maar dat was veelste kort.

Ik heb genoten van de architectuur, geschiedenis, winkels, restaurants en gezelligheid.

Ik ga zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Berlijn scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1757 reviews