vakanties Berlijn

Reviews over Berlijn

Prima voor een paar dagen

Josien,
    26-10-2018

Hotel vlakbij station, kamer netjes, maar niet erg gezellig, door zwart-witte aanleiding en helwitte verlichting. Ontbijt prima! Personeel heel wisselend, de ene medewerker heel vriendelijk, een ander onbehulpzaam en op het botte af. Centrale ligging, maar geen gezellige buurt, behalve hamburgerbar geen leuke restaurants en dergelijke in de omgeving van het hotel. Wel fijn om Berlijn op de fiets te verkennen, fietsen te huur via receptie hotel.

luxe in berlijn, mooi hotel, prima service

John en Desiree,
    22-10-2018

prima gelegen tussen 2 metrostations, mooie kamers, telefoon piept steeds, gewoon op de grond zetten ipv naast je hoofd. Wij kregen een upgrade naar een senior suite, erg mooi op de 14e etage. Het ontbijt is prima, tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. koffie/thee op kamer wordt niet aangevuld, maar je kunt dit bij de receptive gewoon halen mocht je een kopje koffie willen maken. Er zijn slippers en badjassen aanwezig. prima verzorg, nette service. Een bad had welkom geweest na zoveel lopen, maar de douche is prima.

Ga volgende keer dichter bij het centrum

Jetje,
    16-10-2018

Keurige kamers, menukaart zeer onduidelijk en chaotisch opgesteld, bovendien waren de menu’s aan de prijzige kant.

Ligt erg ver buiten Berlijn

Fantastisch, niets op aan te merken.

Henk van Esch,
    16-10-2018

Het hotel en de kamer was uitstekend

Berlijn, daar moet je zijn !

C.H. Batist,
    16-10-2018

Heerlijke reis, prima chauffeur, prima kamer.Mooi hotel wat echter op plm uur rijden van centrum Berlijn ligt. Menukaart niet geweldig, bediening bij diner slecht,lang wachten op opnemen en brengen drankjes, ontbijt heel uitgebreid.

Berlijn scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1751 reviews