Zwiesel

We hebben een aantal aanbieders voor Zwiesel voor je op een rij gezet:

vakanties Zwiesel

We hebben een aantal aanbieders voor Zwiesel voor je op een rij gezet:

Reviews over Zwiesel

Zwiesel viel wat tegen omgeving maakt alles goed

A.,
    24-12-2015

Zwiesel zelf viel als stad wat tegen. Weinig te doen, weinig terrasjes en winkels. Zwembad in Regen is mooi. Met de Arber Kard kan je veel attracties zoals zwembaden en musea gratis bezoeken. Ook de trein en bus zijn gratis. Passau is een mooie stad om te bezoeken. Verder is het boomkroonpad leuk om naar toe te gaan, kan je daarna naar de rodelbaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

heerlijk eten

mspeltie,
    20-8-2014

twee maal in zwiesel gegeten. Met vijf volwassenen waren we rond de 60 euro kwijt inclusief drinken. alleen jammer dat op zondag alles dicht is (ook geen bakker is open) alleen savonds de eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Leuke stadje met alle voorzieningen

Sylvie,
    9-7-2014

Leuk stadje met alle voorzieningen, midden in het Beierse woud. Vele bewegwijzerde fietsroutes en nog veel meer bewegwijzerde wandelpaden. Ook in de omgeving is vanalles te doen: rodelen, dierenparken, natuurparken, ...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

mooie omgeving

johanna,
    29-6-2014

Rustig netjes onderhouden camping. De bestemming is rijk aan cultuur.De omegeving is zekers een tien. Op de camping kan je goed eten in het restaurant. prachtig zwembad. hebben ons goed vermaakt.Veel te doen in de omgeving voor kinderen.speeltuinen etc..Veel supermarkten in de buurt.Je moet er zelf ook wat van maken we zijn tien dagen geweest maar kwamen nog tijd te kort. Zaten in een mooie houten chalet.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Leuk stadje!

Fred Boon,
    12-10-2013

Geen spijt gehad van deze keuze. Het ligt ook centraal en met de trein kun je veel kanten uit. Daarnaast heeft Zwiesel zelf een glasmuseum, een oude brouwerij, en redelijk wat winkels enmet name restaurants.

Gereisd met partner in september 2013
Zwiesel scoort een 7,9 uit 10, op basis van 82 reviews