Sorteren

Reviews over Zwiesel

Mooie omgeving, camping wat minder

A.
    24-12-2015

Wij hadden vroeg vakantie. Bij aankomst leek het alsof de camping nog dicht was. Erg rustig dus. Het 6-persoons chalet was super. Camping en restaurant lijken aan renovatie toe. Personeel was prima. Jammer dat restaurant alleen 's avonds open was. Zwembad is niet via camping toegankelijk. Stuk omlopen. Wel mooi zwembad. Omgeving is super. Regen (mooi zwembad), Bodenmais (glasblazerijen) en Passau zijn het bezoeken waard. Geldt ook voor het Waldwimpfelpfad oftewel het boomkroonbad. Tegen de tijd dat we weggingen kwam er leven in de brouwerij; vlaggen in top, gras gemaaid etc. Vakantie Duitsers was begonnen.

Overigen hebben de kinderen zich goed vermaakt. Als de camping (toiletgebouwen en restaurant) gerenoveerd worden dan is een 8 makkelijk haalbaar!

Tom, Eigenaar, 17-1-2016

Dank voor uw reactie. Komende maanden zijn we bezig met de laatste voorbereidingen om het campingdeel van ons vakantiepark om te bouwen tot chalet park. Dit is een zeer ingrijpende verbouwing, die nu gepland staat voor eind 2016/begin 2017.

Als alles gereed is dan is Ferienpark Arber een kompleet nieuw park met bijna 200 luxe huisjes. De gehele infrastructuur, gebouwen, speelplaatsen, receptie en ook verbinding met het naastgelegen sub tropische zwembad, zal dan nieuw zijn uitgevoerd.

Ons park ligt al perfect aan de rand van het stadje en met directe toegang tot het natuurgebied. We bouwen de nieuwe huisjes zo dat er veel ruimte is en mooi uitzicht op de omgeving.

We zijn er zeker van dat u het nieuwe park ook bijzonder mooier zult vinden.

Wij verheugen ons er al op.

Tot die tijd is de camping dicht en zijn de chalets in mooie en rustige setting nog volop open. Rust en ruimte gegarandeerd!

fantastisch hotel

Henny
    7-9-2015

Zeer net en schoon hotel, met zwembad, voortreffelijk eten, prima kamer, 2 minuten van het station.

Vele excursie mogelijkheden, wandelen, fietsen.

Zeer vriendelijke eigenaar en personeel, een aanrader.

Prima camping

Harald
    26-8-2015

Het personeel is vriendelijk. De staanplekken zijn zeer ruim. Zeker de arber active card is geweldig. Hiermee kan je gratis met de bus en met de trein, gratis naar alle zwembaden in de omgeving alsmede ook de rodelbaan, minigolf en nog veel meer. De supermarkten Lidl, Aldi en Real zijn dicht in de buurt. Helaas zit het mooie strandje met plas bij het naastgelegen zwembad en niet op de camping zelf. I.v.m. besluit van de gemeente moet je nu een stukje lopen naar het zwembad en kan je niet meer binnendoor. Overigens is het zwembad zeker de moeite waard. Zowel binnen als buitenbad zijn zeer geschikt voor jong en oud.

Tom, Eigenaar, 17-1-2016

We zijn er zeker van dat u het nieuwe park ook bijzonder mooier zult vinden.

Wij verheugen ons er al op.

Supervakantie

Endy Van de Rovaart
    17-8-2015

Fantastische twee weken gekampeerd met onze kinderen (2 en 4) heel erg veel te doen in deze schitterende omgeving!!! De inbegrepen Arber ticket is ideaal. Gratis O.V. Rodelen, zwembaden enz. Wij stonden op het tenten/caravanveld. Zeer ruime plekken!! Veel Nederlanders met kinderen. Animatie was prima. S'ochtends knutselclub, s'middags activiteit, s'avonds mini-disco en andere activiteiten zoals bingo, kampvuren en Duitse avonden. Wij hadden een koelkast gehuurd en die werd netjes bij de tent gebracht, nog voor dat hij goed en wel stond. Zwembad is op loopafstand (5/10 min.). Prima zwembad zeker voor onze kleintjes. In de omgeving zijn er genoeg andere gratis zwembaden voor de wat ouderen. Eten op de camping was goed maar iets prijziger dan wanneer je 200 m. verderop buiten de camping gaat eten. 500 m. omhoog zit een zeer goede/goedkope pizzeria. Min: sanitair niet altijd even schoon, bij de dames. Weinig schaduw op je plek. Veel wespen. Al met al supervakantie met super weer.

Camping in leuke omgeving

Sanne
    4-8-2015

Wij hebben een paar dagen met onze tent op het tentveld gestaan we mochten zelf een plek uitzoeken en hadden echt heel veel ruimte om de tent, ideaal!

Wat we het leukste vonden aan de camping is de kaart die je erbij krijgt waarbij je veel gratis activiteiten kunt doen in de omgeving. Zo zijn wij met de stoeltjeslift een berg opgeweest, hier een bergmijn bekeken, gerodeld en hebben we als een vogel door de lucht gevlogen. We zijn ook naar het zwembad naast de camping geweest en vonden dit een mooi binnen en buitenzwembad.

Bij de receptie hebben ze ons goed voorzien van advies van wat te doen in de omgeving met de kinderen. We hebben een lekkere pizza opgehaald bij de pizzeria die vlakbij zit.

De animatie vonden onze dochters leuk maar is niet heel uitgebreid. Wat ik miste is een trampoline bij de speeltuin. Je hebt gratis wifi in een tent bij de speeltuin, die werkte goed.

Het sanitair is verouderd maar wel voldoende wc's en douches waren gratis wat ik wel prettig vond.

Zwiesel scoort een 7,9 uit 10, op basis van 82 reviews