Beieren

5.187

vakanties Beieren

We hebben een aantal aanbieders voor Beieren voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Beieren

Weer genoten met ons gezin

Yvonne,
    16-1-2019

Dit is het tweede jaar dat we nu hier zijn geweest en het verblijf was weer super. We zaten heel toevallig in hetzelfde appartement en daar waten we blij mee. Alles aanwezig wanneer je ook een keer zelf wil koken. Verder elke dag schoonmaak, handdoekenwissel/theedoeken, dus geen tekort aan iets. Wij hadden inclusief ontbijt en dat is ook zeker aan te raden. Heel uitgebreid en wanneer je hierover klaagt, dan heb je echt sterallures. Het restaurant zelf qua avondeten is niet ons ding. Pizza’s oké maar voor Italiaanse begrippen verwacht je iets anders. Verder hotel alles netjes en de Oberstaufen plus card top ook voor de skipassen ideaal. Wij willen dit jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Service zit bij Joost en Kim in de genen!

Bart,
    16-1-2019

Allereerst de hartelijke, warme ontvangst in Landhaus Meine Auszeit.

De begeleiding naar de kamer, de vragen of alles naar wens is, ander hoofdkussen, ander matras? Geef het aan, het kan geregeld worden! De kamer die zo heerlijk schoon is, echt schoon.

En dan het ontbijt….. zo heerlijk! Dat is elke ochtend genieten! Joost bakt ook nog heerlijke kuche of andere kleine hapjes voor bij het ontbijt. Je krijgt informatie over de restaurants waar je lekker kunt eten, wat er te doen is in de omgeving of de skiliften open zijn, of de trein rijdt.

Joost en Kim zijn erg servicegericht! Je voelt je hier WELKOM!

Gereisd met partner in januari 2019

Echt een heerlijke tijd er tussenuit.

Jeroen,
    28-12-2018

Al bijna vijf jaar is een bezoek aan Landhaus Meine Auszeit elk jaar vaste prik. De gastheren Joost en Kim zorgen ervoor dat je er echt even tussenuit bent en daarmee doet Meine Auszeit zijn naam echt eer aan. Het ontbijt is prima verzorgd en gevarieerd met dagelijks een huisgebakken koek. De persoonlijke aandacht van Kim in de ochtend aan tafel geeft je direct een goed vakantiegevoel. Daarnaast heeft hij een geweldige kennis van de omgeving en komt met goede tips voor dagjes uit. Ook de reservering voor het restaurant in de avond neemt hij graag op zich.

Als je terugkomt van een dag in de prachtige omgeving van Bodenmais kun je je heerlijk terugtrekken op de uitstekende kamers, voorzien van prima bedden.

Als we na een vakantie in Meine Auszeit wegrijden naar huis, willen we eigenlijk maar één ding: omkeren en weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een echte aanrader voor een ontspannen verblijf

Raymond,
    7-12-2018

Fantastische locatie. Goede ligging ten opzichte van het centrum van Bodenmais met uitzicht. Gastvrije verzorging, waanzinnig ontbijt en zeer schoon. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2018

Heel erg leuk om 2 dagen rond te brengen!

Pink,
    25-10-2018

3 overnachtingen inclusief 2 dagen legoland.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018