Waging am See

We hebben een aantal aanbieders voor Waging am See voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Waging am See voor je op een rij gezet:

Reviews over Waging am See

Mooie en nette camping met 98% Duiters!

Marga,
    19-8-2018

Mooie grote en nette camping. De camping ligt direct aan de waginger see dit is een warm zwemmeer waar je met je luchtbedje heerlijk in kan vertoeven! Verder is er op de camping alle nodige voorzieningen aanwezig zoals supermarkt, groot restaurant met mooi terras enz. Het enige wat wij misten was dat er nagenoeg geen animatie was zowel voor kleine kinderen als voor pubers is er niet veel te beleven in dit opzicht. Hou er wel rekening mee dat dit een echte Duitse camping is waar 98% Duitsers staan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

zeker voor herhaling vatbaar.

tessie,
    17-7-2018

Mooi warm zwemmeer. Schoon met vissen en vogels.

Speeltuin aan het water.

Plekje 62 is echt nog vlakbij het meer.

Toilet-douchegebouw netjes.

Kinderdouche & babydoucheruimte aanwezig.

Word veel aan afvalscheiding gedaan.

Veel duitse bezoekers; wij vonden dat prima.

Iedere bezoeker kiest zelf hoe zijn caravan of tent meer te zetten; staat door elkaar. Ook autos staan door elkaar. Wat rommelig. Autos van camping af zou naar ons idee beter zijn. Worden wel rustmomenten gecreeerd waarop met de auto niet fe camping op of af gereden kan worden.

Bij strandkurhaus (klein stukje varen) is het drukker en zijn er meer kinderen - jeugd tav schwanenplatz. Leuke faciliteiten aldaar.

Mooi wandelgebied en activiteitengebied.

Restaurant aan het water; eten is redelijk - prima. Muv salade. Die viel erg tegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top vakantie !!!

Fam. Logtenberg,
    20-8-2017

Na een zeer slechte ervaring van een camping ook gelegen aan de Wagingsee zijn we op deze camping terecht gekomen.

We zijn hier al eens eerder geweest maar dat was zeker 15 jaar terug.

Het leuke was dat we nog steeds herkent werden door de campingeigenaar en heeft ons prima geholpen aan een mooie plaats vlak bij het meer.

Het sanitair was nog niet zolang geleden vernieuwd en werd keurig netjes schoon gehouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping Super sanitair

appie h,
    25-7-2017

Zeer grote prima camping. Super sanitair in nieuw gebouw.Zeer vriendelijke receptie medewerkers, Toen wij er waren 98% duitsers, Zeer mooie diepe vlakke plekken ( we stonden op diana1)

Gereisd met partner in juni 2017
Waging am See scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews