Sommerhausen

Vakantie in Sommerhausen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Sommerhausen

Reviews over Sommerhausen

• 8Pannepot27-10-2015

Typisch fränkisches Weindorf

Am Main gelegen und von Weinbergen umgeben. Lange Straße durch das Dorf mit Restaurants, Hotels bzw. Gasthaeusern und Weinguetern. Ab November sehr ruhig.

• 8Sfeer in stad

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Gustav07-08-2012

Geniessen im Frankenland

Der sehr bekannte Weinort am Main ist wirklich einen Besuch wert. Es ist ein typisches fraenkisches Weindorf, das auch viel in Hinsicht Gastronomie bietet.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9van wessel27-09-2008

volgend jaar weer

Heel mooi stadje.Je verwacht ieder moment een paar edelen te paard of zo te zien.Je loopt echt in een geschiedenisboek.Overdagbedrijvig door de busladingen toeristen(je wordt niet overlopen.S'avond en s'nachts rustig wat mensen betreft.Wel kun je soms de doorgaande weg of spoorbaan horen.Wij vonden dat niet hinderlijk. Het plaatsje is ook heel mooi voor een dagje of een wat langere lunchpauze

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 9Annemie21-08-2008

Prachtig stadje

Zeer aangenaam stadje in een prachtige omgeving. Wandelaars en fietsers kunnen zich hier enkele dagen goed amuseren. Ook ideaal om te overnachten als je naar Oostenrijk of Italië trekt. Proef hier zeker ook eens van de Frankenwein. Een wijn die niet zo gekend is, maar wel heel lekker !

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8f.c.sijbenga13-07-2008

We hebben hier alleen overnacht, maar we kregen een hele goede indruk van uitgaansleven en cultuur in dit pittoreske plaatsje. Over de omgeving kunnen we niets melden, daar zijn we niet aan toe gekomen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in juli 2008

• 9Jan en Tanja14-08-2007

Sommerhausen is een klein middeleeuws stadje dat aan de Main ligt. Het stadje is ommuurd en heeft een paar mooie stadspoorten. Het centrum is geheel gerestaureerd. Er zijn meerdere hotels en restauranten. Voor een reis verder naar het zuiden is het een mooie tussenstop.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur