Sommerhausen

Reviews over Sommerhausen

volgend jaar weer

van wessel,
    27-9-2008

Heel mooi stadje.Je verwacht ieder moment een paar edelen te paard of zo te zien.Je loopt echt in een geschiedenisboek.Overdagbedrijvig door de busladingen toeristen(je wordt niet overlopen.S'avond en s'nachts rustig wat mensen betreft.Wel kun je soms de doorgaande weg of spoorbaan horen.Wij vonden dat niet hinderlijk.

Het plaatsje is ook heel mooi voor een dagje of een wat langere lunchpauze

Gereisd met partner in september 2008

Prachtig stadje

Annemie,
    21-8-2008

Zeer aangenaam stadje in een prachtige omgeving. Wandelaars en fietsers kunnen zich hier enkele dagen goed amuseren. Ook ideaal om te overnachten als je naar Oostenrijk of Italië trekt. Proef hier zeker ook eens van de Frankenwein. Een wijn die niet zo gekend is, maar wel heel lekker !

Gereisd met vrienden in augustus 2008

We hebben hier alleen overnacht, maar we kregen een hele

f.c.sijbenga,
    13-7-2008

We hebben hier alleen overnacht, maar we kregen een hele goede indruk van uitgaansleven en cultuur in dit pittoreske plaatsje. Over de omgeving kunnen we niets melden, daar zijn we niet aan toe gekomen.

Gereisd anders in juli 2008

Sommerhausen is een klein middeleeuws stadje dat aan de is

Jan en Tanja,
    14-8-2007

Sommerhausen is een klein middeleeuws stadje dat aan de Main ligt. Het stadje is ommuurd en heeft een paar mooie stadspoorten. Het centrum is geheel gerestaureerd. Er zijn meerdere hotels en restauranten. Voor een reis verder naar het zuiden is het een mooie tussenstop.

Gereisd anders in augustus 2007
Sommerhausen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews