Siegsdorf

We hebben een aantal aanbieders voor Siegsdorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Siegsdorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Siegsdorf

Siegsdorf saai dorp, Ruhpolding wel leuk dorp

D. Schout
    25-6-2014

Siegsdorf was nauwelijks wat te beleven, Ruhpolding (4 km van het park vandaan) was wel een mooi dorp met verschillende winkeltjes en eetgelegenheden. Openbaar vervoer tussen de dorpen wel goed geregeld.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heuvelachtige omgeving

TukkerStel
    11-9-2012

Geschikt voor wandelingen voor minder geoefende bergwandelaars. De vele bordjes op de belangrijkere kruisingen geven wandelingen aan in wandeltijden (vergelijk ons fietsknooppuntensysteem, maar dan zonder kaart)

Gereisd met partner in september 2012

Siegsdorf is gelegen in een prachtig gebied.

snoei, sliedrecht
    9-7-2012

Klein stadje waar vooral de toeristeninfp prima inging op onze vragen. Leuke tips en overzichtskaartjes. Salzburg (met een prachtig oud gedeelte) Marquartstein met een leuke kabelbaan, Ruhpolding een stadje met een typische eigen sfeer, Traunstein eveneens een bezoekje waard, kortom een goede uitvalsbasis om de streek te bekijken.

Gereisd met partner in juni 2012

Als uitvalsbasis OK

folieske
    28-1-2010

In het dorp zelf valt weinig te beleven. Wel een goede uitvalsbasis voor Chiemsee of in 20 minuutjes bent u in Salzburg. Als u er toch bent: het Italiaanse ijs in het ijswinkeltje aan de rotonde aan Gasthof Forelle is 'To die for...' Overheerlijk!

Gereisd met partner in oktober 2009

Al 10 jaar komen wij in de winter naar ferienpark Vorauf

C. Happel
    15-1-2007

Al 10 jaar komen wij in de winter naar ferienpark Vorauf. Elk jaar het zelfde huisje maar komende vakantie voor het eerst een ander huis maar op hetzelfde park. Voor de langlaufers is het een paradijs; vanaf het park meteen aan het langlaufen. Voor de skiers is het iets verder weg, naar Ruhpolding of naar Reit im Winkl. Wie dit niet erg vindt rijdt er met de auto in resp 15 min en 45 min naartoe over een prachtig besneeuwde route. Voor de Steinplatte (Reit im Winkl) moet je wel op tijd zijn om je auto te kunnen parkeren. Vanaf de parkeerplaats gaan er bussen naar boven om daar de wintersporters af te zetten. Veel verschillende en heerlijk pistes en leuke hutten om tussen de middag lekker te eten.

Gereisd familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Siegsdorf scoort een 7,1 uit 10, op basis van 21 reviews