Reit im Winkl

Reviews over Reit im Winkl

toeristisch bergdorp

conny
    14-8-2018

Reit in Winkl is een toeristisch dorp op de grens met Oostenrijk in een prachtige bergomgeving. Je kunt van hieruit verschillende wandelroutes volgen. In het dorp tref je veel beschilderde huizen en er is een ruim aanbod van horeca en winkels. Het leek ons een prettige plaats om te verblijven.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supermooi.

Familie K
    5-3-2018

Een prachtig wandelgebied voor jong en oud zowel in de zomer als in de winter. In de zomer is er een mooi openluchtzwembad, ook aan de kleintjes is gedacht. Veel speelgoed in het zwembad aanwezig. Met name in de winter vonden wij het ook prachtig. Fijne bijna vlakke wandelpaden worden zeer goed onderhouden en er zoveel natuurschoon te zien. Het is een zeer vriendelijk en sfeervol dorp.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje met een prachtige omgeving

Henry en Carolien
    17-8-2017

In de zomer hier geweest. Rustig leuk dorpje met een 30 tal winkels en restaurants. Vriendelijke mensen. Heerlijke bakker. Verder niet zoveel te beleven. Binnen en buitenzwembad aanwezig. 1 km van de Oostenrijkse grens. De omgeving is wel prachtig. Niet geschikt voor mensen in een rolstoel. Met de kinderwagen was een rondje door het dorp al een opgave. Veel keien en scheve stoepen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie locatie met geweldig breed uitzicht op Alpen

Harry
    7-7-2017

Vriendelijke bediening die nog niet volledig goed Duits praten. Pech dat de masseur drie dagen vrij had...heerlijk ontbijten buiten op terras met schitterend uitzicht op de Alpen. Diner kaart wat schaars in de keuze. Boven op een berg bij Reit im Winkl dus een fantastisch uitzicht met lang de zon op het terras!. Wel wennen dat de koeien, alemaal met een bel om de nek, niet snel gaan slapen...(pas na 04.00uur) en het gaat niet wennen al dat gerinkel. Prima wandelgebied, een uurtje of twee over de berg over zeer begaanbare wegen (gravel) is goed te doen (ook voor wat minder valide personen) doordat er niet een te groot hoogteverschil is. Persoonlijke aandacht, zorgvuldige inrichting. Voor disco moet je hier niet zijn, alleen maar natuur rondom, verder niets.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig en mooi in de natuur gelegen dorp

JonDek
    13-9-2014

Gezellig dorp en gelegen in een zeer mooie omgeving. Door een centrale ligging is er in een straal van 60 kilometer genoeg te doen voor iedereen. Wandelmogelijkheden voor zowel de geoefende als beginnende wandelaar. Diverse leuke plaatsen binnen 1 uur rijden (o.a. Munchen, Salzburg, Kufstein). Aanbod van restaurants is ruim voldoende.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Reit im Winkl scoort een 8,1 uit 10, op basis van 39 reviews