Sorteren

vakanties Regensburg

Reviews over Regensburg

Prachtige goed geconserveerde 2.000 jarige stad.

Janny
    30-6-2018

De historische binnenstad van Regensburg is fascinerend en behoort tot het Unesco-werelderfgoed. Overal in de binnenstad kun je elementen vinden van o.a. bouwwerken van de afgelopen 2.000 jaar; o.a. een unieke brug, Romeinse muur, Middeleeuwse muur. etc. In het museum bij de oude stenen brug kun je veel info vinden over de 2.000 jarige geschiedenis van deze stad.

leuke plaats op doorreis naar bv Oostenrijk

Yulan
    27-6-2016

Leuke stad aan de Donau. Oude gebouwen, veel winkeltjes, en heerlijke currywurst bij een kraampje naast de kerk gegeten, ze stonden in de rij!

Prachtige stad

Drenthen
    5-9-2015

We zijn er helaas maar 1 avond geweest maar het is n prachtige oude stad.

Van de grote steden in Duitsland: De Mooiste!

Bartho
    24-8-2015

Regensburg heeft een mooie, oude binnenstad. Vele mooie middeleeuwse panden, sfeervolle pleintjes en leuke steegjes. Zeker de moeite waard voor een korte stedentrip of als stop op weg naar het Zuiden. Er zijn weinig grote steden in Duitsland die zó ongeschonden uit de WOII zijn gekomen!

Een mooie stad

flip
    23-5-2015

een leuke en mooie oude stad die de moeite waard is om een dagje langer te blijven dan een stop over

Regensburg scoort een 8,8 uit 10, op basis van 22 reviews