Regensburg

Reviews over Regensburg

Prima

Laura,
    6-8-2018

Achter de camping stroomt de donau waar je heerlijk kunt zwemmen. Prachtig uitzicht. Langs de donau een lang pad waar je kan wandelen of fietsen. Eten op de camping was niet veel bijzonders. De menukaart is handgeschreven en daardoor slecht leesbaar. Eten is zozo maar daar zijn de prijzen ook naar. Sanitair is op zich netjes maar verouderd en daardoor ook veel schimmel in de voegen bij de douche. Prima camping op doorreis. Een 5 is overdreven maar een 8 ishet zeker niet. Naast de camping ligt ook nog een zwembad ( Westbad) deze is tot in de avond open en heeft ook veel faciliteiten. Verder ligt de camping dicht bij de snelweg en ben je zo weer op pad. Let wel op de slagboom gaat pas om 08 uur open!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De juiste ligging

Ivan Masschelein,
    30-8-2017

Prachtig gelegen hotel dat zeer goed bereikbaar is van de autostrade.

Zeer goed gelegen voor zowel shopping als stadsbezoek

ondergrondse parking en leuke kamer met mooi zicht

goed restaurant naast het hotel met leuk terras

Gereisd met partner in juni 2017

prima camping maar niet goedkoop

Ellen,
    5-7-2017

We hebben hier enkele nachten gestaan, hebben bijgeboekt toen we de eerste dag in Regensburg waren geweest, wat een prachtige stad! Als je deze stad bezoekt én van bier houdt moet je naar de biergarten van de Spital brouwerij, mooie plek heerlijk bier en supervriendelijk personeel die met iedereen een praatje maakt. Deze camping zit kort bij het centrum, lekker op de fiets langs de Donau. De mensen bij de receptie waren vriendelijk maar laten niks aan het toeval over. Plaatsten worden toegewezen maar ook hoe je je kampeermiddel op die plek moet zetten. Middagrust, ochtend en avondrust...de poort sluit en gaat voor niemand open. Sanitair was prima. Op de camping was het heerlijk rustig veel vogels en konijntjes die dagelijks op bezoek kwamen. Ondanks dat ik de prijs (wij zaten buiten het seizoen) hoog vond zal ik iedereen deze camping aanraden.

Gereisd met partner in juni 2017

Nette overnachtingscamping maar niet goedkoop

Sandra en Jos,
    23-6-2017

Nette plaatsen. Goed sanitair. Op steenworpafstand van de Donau. Camping is te duur. We betaalden € 32,50 per nacht. We kwamen uit Kroatië waar je voor betere faciliteiten veel minder betaalde...

Prima ligging

s.ploeg,
    28-9-2016

Heel centraal gelegen camping vlakbij regensburg

prima plaatsen, wel afhankelijk van waar je wordt neergezet , sommige plaatsen zijn wel erg weggestopt achter elkaar

Gereisd met partner in juli 2016
Regensburg scoort een 9 uit 10, op basis van 24 reviews