vakanties Nürnberg ( Neurenberg )

Reviews over Nürnberg ( Neurenberg )

Echt een 10 waard!

J. Koopmann,
    31-8-2018

Wat een prachtig en schoon hotel! We hadden een familiekamer, twee kamers die verbonden waren door een klein gangetje. Kamers waren ontzettend ruim en heel erg schoon. Voorzien van alle gemakken. Bedden waren prima en het was stil en rustig.

Ontbijt was geweldig. Heel veel veel keus, warm en koud. Tafels waren mooi gedekt en er lag zelfs een eigen gemaakte folder met informatie over de stad, het weerbericht en de activiteiten in de stad.

Personeel was heel vriendelijk en correct. Ik kan best kritisch zijn, maar dit was echt wel een 10 waard. Wij komen zeker terug en dan willen we absoluut wat langer verblijven.

NOVINA Tillypark Team – Guest Relation Manage, Hoteldirektor, 22-9-2018

Dear J. Koopmann, thank you very much for staying at our hotel and your review.

To satisfy our guests and make you feel comfortable is our intention, because of that it´s great to hear that you’ve enjoyed it.

Cordially, Your NOVINA Tillypark Team – Guest Relation Management

Mooi hotel in de oude binnenstad met vriendelijk personeel

24-7-2018

Mooi hotel in de oude binnenstad met vriendelijk personeel.

Hotel qua ligging uitstekend

30-8-2017

Hotel qua ligging uitstekend. Dicht bij de oude stad Parkeren op eigen terrein/prima

Mooi nieuw hotel

rtvd,
    6-8-2017

Plus: Het hotel is helemaal nieuw. De kamers zijn netjes en modern ingericht. Veel van de kamers hebben een zogenaamde ‘open’ badkamer. Dat vinden wij niet zo handig. Er zijn echter ook kamers met een gesloten badkamer. Het ontbijt is uitstekend: voor ieder wat wils (warm en koud). Daarnaast wordt het ook nog eens netjes en aantrekkelijk gepresenteerd. Gratis parkeergelegenheid achter het hotel.

Min: Het naar de kamer brengen van de bagage vanuit de auto kan een stuk handiger. Indien je achter het hotel je auto geparkeerd hebt, dan moet je met de koffers er vrijwel helemaal omheen lopen. Er is wel een achterdeur, echter die wordt om veiligheidsredenen niet voor je geopend. De inloopdouche heeft een te klein scherm. Hierdoor wordt een groot gedeelte van de badkamer nat. De airco ging nadat die de gehele nacht aangestaan had uit het plafond druppen.

NOVINA Tillypark Team – Guest Relation Management, Hoteldirektor, 9-8-2017

Dear rtvd,

thanks a lot for your kind review about the stay in our hotel. Next time you visit us - please speak to our reception team and they will fix the air conditioner immediately. We are looking forward to welcoming you again at NOVINA HOTEL Tillypark & wish you all the best. Your NOVINA Tillypark Team – Guest Relation Management

Goede locatie

Simoon,
    26-6-2017

Zeer ruime kamer met keukenblokje en ijskast. Dit is wel iets verouderd. Badkamer best ruim. 10 min lopen naar centrum.

Nürnberg ( Neurenberg ) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 46 reviews