Sorteren

vakanties Nürnberg ( Neurenberg )

Reviews over Nürnberg ( Neurenberg )

Prachtige stad

Daniel Claeys
    25-9-2016

Nurenberg heeft ons zeer aangenaam verrast. Het oude en het nieuwe stadsgedeelte vloeien perfect in elkaar over en lonen beslist de moeite om te bezoeken. Gezellige drukte.

Aardig

Plattel
    28-8-2015

Mooie binnenstad en het playmobil funpark ligt om de hoek.

onverwacht mooi

Suus
    27-8-2015

We verbleven in Nurnberg op doorreis vanuit het zuiden maar hadden gelukkig 's avonds even tijd om in het sfeervolle en gerestaureerde centrum te gaan eten.

Mooie stad

Ruud
    11-5-2015

Mooie stad wel erg lastig parkeren daarom goed van de camping per fiets te bereiken . zeker de moeite waard om eens te bezoeken .

Mooie stad

orhan
    23-8-2014

Een verrassing voor ons. We zijn van hieruit naar Playmobil land geweest. Hele leuke stad met veel straatmuzikanten.

Nürnberg ( Neurenberg ) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 46 reviews