München

Reviews over München

prima

Cobus,
    21-11-2017

Uitstekend hotel, net buiten het centrum. U bahn op 3 minuten lopen, 4 haltes en je bent midden in de stad. Hotel is netjes en schoon maar ligt aan een druk kruispunt. De herrie van het verkeer vond ik storend. Kamer was klein, maar van alle gemakken voorzien. Badkamer ook erg krap allemaal, maar het past en het werkt. Bedden heerlijk. Klein balkon, maar uitzicht op naastgelegen kliniek. Het was warm op de kamer, in de zomer kan ik me vorstellen dat het heet word. Er is geen airco. Ontbijt super, en ik het weekend kan dat tot 10.30 uur. Hotel heeft ook een restaurant om a la carte te eten.

Gereisd met partner in november 2017

Subliem verblijf!

Corina Vrolijk,
    19-8-2017

Vlakbij centrum Munchen links en rechts een metro

Mooie schone verzorgde kamer en n fantastisch ontbijt.

Heel vriendelijk personeel, we waren iet wat vroeg, zonder probleem kregen we een up grade kamer zodat we toch onze spullen kwijt konden. Super~!!

Serveren alleen ontbijt, door de gehele straat diverse restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2017

Doorreis oostenrijk. Goed hotel

Patricia,
    12-9-2016

Dichtbij de snelweg.Parkeren in afgesloten garage, gratis maar ga wel eerst naar binnen om in te checken want dan krijg je ook meteen de code van de garage anders kom je er niet in.Ontbijt kost 7,50 pp. apart bij te boeken. Ontbijt is niet uitgebreid en redelijk simpel. Personeel vriendelijk maar lijkt ongeïnteresseerd. Kamer niet heel groot maar zeker goed te doen. Airco op de kamer. Geen minibar en geen kluis op de kamer. Alleen een prullenbakje in de badkamer.Geen stopcontacten bij het bed. Gordijnen redelijk verduisterend. Gratis en makkelijke Wi-Fi inlog.Redelijk geluid dichte kamers.

Bedden liggen lekker wel aan de korte kant. Kussens weet ik niet maar in Duitsland neem ik altijd mn eigen kussen mee want die zijn meestal heel erg dun. Douchegordijn vies aan de onderkant. Naast het hotel zit een tankstation met een winkeltje en een Mac Donald. Tramhalte studentenstadt zit vlakbij. Met u6 8 haltes naar marienplatz.

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel centrale ligging!

GN van Willigenburg,
    9-11-2015

Goed hotel.

Kamer alleen wat aan de warme kant. Airco deed het niet goed!

Super schoon, met water en koffie op de kamer, perfect verzorgd. Alleen de minibar was stuk gemeld, maar geen actie omdat het weekend was, min puntje en duizend maal excuus!

Personeel erg behulpzaam.

Prima te doen met de Lufthansa bus naar het hotel 5 minuten lopen (€34,-) retour, voor 2 persoen

Gereisd met partner in november 2015

prima hotel

Hans van Opheusden,
    24-8-2015

Niet al te grote kamer, maar vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed ontbijt, ook mogelijk op terras.

Gereisd alleenreizend in juli 2015
München scoort een 8,7 uit 10, op basis van 168 reviews