Lindau (am Bodensee)

We hebben een aantal aanbieders voor Lindau (am Bodensee) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Lindau (am Bodensee)

Neckermann

Reviews over Lindau (am Bodensee)

Fantastische camping.

Henriette,
    9-9-2018

Een hele fijne camping waar we al 9 jaar komen.Ondanks dat de camping helemaal bezet was is het sanitair schoon.De viezigheid is van de mensen zelf wat ze in de douches achterlaten.Ik zou wel eens willen weten of die mensen hun douche thuis ook zo achterlaten.Er wordt 3 keer per dag schoongemaakt.Ondanks de drukte op de camping[camping was helemaal bezet] was het toch ,s avonds laat rustig en geen geschreeuw van mensen die bij elkaar zitten.Het spoor naast de camping is niet storend.De plek op de camping zoeken wij zelf uit en reserveren al vroeg zodat we ook een plek hebben waar we graag staan.De uitstapjes zijn altijd leuk,er is genoeg te doen in de omgeving.Enige minpunt vind ik de honden op de camping,die vaak zitten te blaffen,maar hebben zeer zeker geen last van hondenpoep.Wij komen zeker weer naar de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellige terrascamping in een prachtige omgeving

L.Brouwer,
    28-8-2018

Heel fijn dat er iedere dag op heel veel momenten kinderanimatie aanwezig was.

Geweldige ligging, op 5km van Bodensee waarvoor je vrije bustickets krijgt van de receptie. Maar ook met de auto is het prima te doen, lage parkeerkosten.

Gezelligheid rond de biergarten op de camping, veel live muziek.

Pony rijden is een aanrader, wel vroeg aanwezig zijn (erg geliefd nl)

Divers aanbod qua restaurants op de camping. Maar de gastvrijheid was ver te zoeken. Bij de tent met pommes uit curyworst vb moet je eerst melden als je het eten mee wilt nemen ipv daar opeten... Ik kreeg nl een flinke uitbrander omdat ik eerst pommes etc zijn en toen to go.

Receptie meldde bij entree dat ze niets te maken hadden met eurocamp met veel handgebaren om die boodschap te versterken. Later hebben ze ons wel goed geholpen aan info over de bus en voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer , onpersoonlijk en veels te druk.

Carla,
    24-8-2018

Het hotel ligt centraal maar met de auto door kleine straatjes. Parkeren in P-garage. Onhandige locatie m.b.t je bagage. Ligbedjes bij zwembad maar veels te weinig. Ontbijt goed maar alles zakelijk m.b.t bediening. Kamers schoon maar geen airco. Ramen kunnen niet open vanwege de herrie. Kamer 103 en 105.

Lindau is super druk, zeer toeristisch. Geboekt "Reuterman"maar kamers in "Seegarten". Drie hotels onder 1 dak....

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hutje-mutje

ingrid,
    10-8-2018

Wij zijn hier zonder reservering naartoe gereden voor een paar dagen, maar zijn na 1 nacht weer snel vertrokken. Deze camping staat bomvol, alles dicht op elkaar om zoveel mogelijk caravans kwijt te kunnen. Het oogt zeer rommelig!

Deze camping heeft potentie, mooi zwembad, leuke speeltuin, mooie omgeving. Maar doordat het zo vol staat, zijn wij heel gauw weer vertrokken. Hier kom je niet tot rust.....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

M. van S.,
    31-7-2018

Mooie maar hele drukke camping, zelfs doordeweeks in het voorseizoen (juni). we hadden het allerlaatste plekje waar de camper van 7,5 meter net paste. Kleine plaatsen en gelegen aan het fietspad en spoorrails langs de camping, dus redelijk wat overlast. Maar de ligging aan het meer en op fietsafstand (via datzelfde fietspad dus) van Lindau maakt bijna alles goed.

Gereisd met partner in juni 2018
Lindau (am Bodensee) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 43 reviews