Lackenhauser

Reviews over Lackenhauser

Op naar de 3e keer

Claudia DVL
    23-8-2013

Rustig park en een erg mooi uitzicht.Voor de 2e keer naar dit park geweest. Mooie omgeving.Kinderen van 6 en 10 hebben de tijd van hun leven gehad. Het eten in het restaurant was erg lekker,lekkere saladebuffet en zeer goedkoop!Alleen meeneem maaltijden ging mis,verkeerd eten meegekregen.Zeer vriendelijk personeel.De kinderen willen volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aanrader voor gezinnen met kids

jetje
    3-7-2010

we zijn 2 wkn op de camping geweest mooie boscamping, grote plaatsen die je niet hoeft te reserveren je mag ter plaatse uitzoeken vanaf de camping loop je zo oostenrijk binnen jammer dat je, voor je boodschapjes met de auto moet waldkirchen voor mensen die een rustige vakantie willen is dit een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

schitterende omgeving voor natuurliefhebbers

ECO
    5-7-2009

Wij zijn voor 2 weken naar Lackenhauser geweest en verbleven in een bungalowtent, ondanks lekkage zijn we goed geholpen, personeel is vriendelijk, omgeving is schitterend voor natuurliefhebbers/wandelaars. Mooie plaatsen om te bezoeken, Passau en Cesky Krumlov. Aanraders zijn verder: kaarsenmuseum in Aigen Schlagl en diverse glasmusea in omgeving, waaronder Bodenmais (wel anderhalf uur rijden). Het park is rustig.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lackenhauser scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews