Reviews over Greding

Goed geregeld

EsAr
    2-8-2018

Verwacht geen echte “camping” maar een echte doorreisplek. Je komt aan en wordt begeleid door heren die je achter andere gasten plaatsen. Auto Kun je gewoon aangekoppeld laten. Wij waren met 5 pers 16,50 kwijt, geen geld. Er zijn maar 2 douches per unit en dat vond ik raar met zoveel mensen maar geen wachttijd gehad . Schoon en nieuw sanitair. Er zit ook een restaurant waar je voor een aardige prijs kunt eten. Rustige nacht gehad en de volgende ochtend gewoon lekker optijd weg kunnen gaan. Het terrein ligt ook nog eens naast de snelweg waar wij geen last van hebben gehad!Mensen die een echte camping met eigen plek verwachten moeten gewoon doorrijden, dit is echt puur voor doorreis en wat mij betreft ideaal 👍

Gewoon goed voor een overnachting

Hans
    25-1-2018

Door het grote vlakke terrein is het makkelijk de caravan te plaatsen. Je sluit gewoon aan op de voorganger. Het sanitair is mooi en goed. Wel 50 cent betalen voor een douche. Het restaurant verzorgd een lekkere maaltijd voor zeer redelijke prijzen. Een overnachting voor 2 personen met caravan en stroom voor € 15,00.

De ligging vinden wij perfect, direct langs de snelweg.

Fam Holtrop

Holtrop
    12-11-2017

We komen hier al jaren ,in de winter in het hotel en in de zomer met de caravan voor een overnachting. Is super meteen aan de snelweg,en vriendelijk personeel,echt een aanrader,lekker en voordelig eten.

wordt minder aantrekkelijk

Emilio
    21-9-2017

kom hier al jaren voor overnachting met caravan voor de heen en terugreis, maar wordt langzamerhand steeds duurder, nu 17 eu p/n voor een plaats/stroom en 2x douche,free wifi wat bij mij nog niet gewerkt heeft,

restaurant is variabel met kwaliteit, eten was op de terugreis een stuk beter,

deze prijzen vliegen ook omhoog, wienerschnitzel met pomfrites en salat was een menu, nu moet je de salade apart bestellen en betalen ,kom hier al 40 jaar, maar ga waarschijnlijk wat anders zoeken volgende keer.

Fijne overnachtingscamping

Suzanne
    1-9-2017

Afgelopen zomer hebben wij hier 1 overnachting gedaan. Voor een overnachtingsplekje is het een prima plek! Alle paden zijn van grind waar iedereen achter elkaar kan aansluiten voor een overnachtingsplekje. Sanitair is schoon en modern. Eten in het restaurant is erg lekker!

Het maakt niet uit hoe laat je weg wilt rijden, alle tijden zijn mogelijk. Ideaal om lekker door te reizen! Wij vinden dit een echte aanrader om een nachtje te overnachten. Iedereen die hier komt blijft 1 nachtje dus het is ook vroeg stil op de camping omdat iedereen op tijd naar bed gaat. Echte aanrader!

Greding scoort een 7,2 uit 10, op basis van 14 reviews