Grafenau

Reviews over Grafenau

Hele mooie stad!

Nick,
    11-8-2015

In Grafenau zit je vlakbij het Bayerische Wald waar je prachtig kan lopen.

Er zijn heel veel verschillende supermarkten, een openluchtzwembad, een rodelbaan die zeer aan te raden is!

Prachtig park met veel speeltoestellen voor de kinderen. Verbinding met bus naar o.a. Passau, Freyung en Waldkirchen.

Vriendelijke bevolking, goede restaurant met mooie prijzen, Vooral restaurant Fox en de plaatselijke Griek van wie ik de naam niet meer weet.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuk voor een keer

Broekema,
    22-6-2015

Na 11 dagen veel van de omgeving kunnen zien. Helaas ben je wel op eigen vervoer aangewezen want het openbaar vervoer gaat maar 1x per uur en de wald baan om de 2 uur. Aanbeveling is het baumwipfelweg in neuschonau en het kelten dorf, ook leuk voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische mooi

Hans,
    8-10-2014

Fantastische mooie omgeving , erg geschikt om wandelingen in de natuur te maken.

Hele vriendelijke mensen.

Huisjes zijn klein maar voorzien van alles wat je nodig hebt.

We zaten met 4 personen in een 4 persoons huisje en als je niet teveel eisen stelt , volstaat dat prima.

Voor het uitgaans leven moet je hier niet zijn.

In het dorp kun je lekker een terrasje pakken of lekker uit eten gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke omgeving

Kooij,
    10-9-2014

Veel te doen in de omgeving, ook met kleinere kinderen. Grafenau is een gezellig dorpje met een heel goed Italiaans restaurantje (gezin van vier personen dineerde voor 35 euro). Leuke terrasjes, verscheidene wandelroutes. Het is echt een stuk schoner en goedkoper in Duitsland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

zeer mooie goed onderhouden park

wilhelm (pim) stomps,
    12-8-2013

wat een heerlijk goed onderhouden park,mooie ligging van de appartementen,de inrichting beetje gedateerd,met een beetje te harde bedden .hele vriendelijke hulpvaardige medewerkers.bij dit park hadden wij het idee dat service en vriendelijkheid normaal was en geen geld kostte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Grafenau scoort een 8 uit 10, op basis van 40 reviews