Reviews over Grafenau

Niets te wensen, geweldige eigenaar!

Teus Reijmerink
    9-2-2018

Alles is daar goed, hotelfaciliteiten (handdoeken, broodjes bezorging voor ontbijt enz.)

Gewoon niets op aan te merken.

Fantastisch!!

Jolanda en Frans
    22-8-2013

Super accommodatie, van alle gemakken voorzien.

Eigenaren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Heel gastvrij huis

Henriette
    18-4-2012

Landhaus Laih was ons zo goed bevallen, dat we er twee keer heen geweest zijn. Het huis bevat appartementen, die erg ruim en netjes zijn.

De inrichting is goed en compleet, sanitair erg netjes en schoon. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De prijs is erg goed voor wat je ervoor krijgt. Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt.

prima hotel

fam-dalenoort en fam berger
    19-8-2010

het is een fijn hotel klant vriendelijk omgeving is perfect

Uitstekend hotel: aanrader.

Peter Bragt
    18-8-2010

Hotel Sonnenhof maakt tegenwoordig deel uit van de Familotel keten. Mooi gelegen, net buiten Grafenau in Bayeren in een rustige omgeving. Mooie en ruime kamers. Alleraardigst personeel. Met binnenzwembad. Gratis badhandoek en badjas voor de gasten. Bijzonder opvallend waren de vele voorzieningen voor kleine kinderen, zoals speeltuin, kinderclub, aparte kinderkamer en zelfs een op aangepaste hoogte geplaatste frisdranktap voor de kleintjes. Voor Duitse begrippen redelijk eten tijdens het avonddiner: keuze uit vlees, vis of vegetarisch in combinatie met saladebar. Enige minpunt: kamers werden slecht gestoft/gestofzuigd, zodat er af en toe vlokken opdwarrelden.

Grafenau scoort een 8 uit 10, op basis van 40 reviews