Füssen

We hebben een aantal aanbieders voor Füssen voor je op een rij gezet:

Reviews over Füssen

• 8Jose13-08-2018

gezellig stadje

Leuk stadje, mooie gebouwen, Lechfall moet je natuurlijk gezien hebben en tussen de boomtoppen lopen vonden wij ook wel leuk

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 8conny08-08-2018

een toppertje!

Fussen is een mooi stadje waar zowel de Deutsche Romantische Strasse als de Deutsche Alpenstrasse langs komen, 2 populaire autoroutes. Maar ondanks dat het is het er toch lekker relaxed op de vele pleintjes met hun terrassen. Bezoek het mooie slot en het Klooster St Mang met daarin het museum en de achterliggende kerk. Aan de andere kant van de brug over de Lech kun je een mooie wandeling maken naar de top van de Kalvarienberg voor een goed uitzicht op de stad en de koningskastelen een paar km verderop. Wij vinden het een toppertje dit stadje!

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9anja houtekeete03-03-2018

Sprookjesachtig

Heel mooie sprookjesachtig accomodatie, niet ver van de kastelen en het centrum

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

juli 2017

• 9Gerrit Woestenburg13-08-2016

Heerlijke stad, maar mijd het Stadtcafé!

Na ons heerlijk verblijf van drie dagen, vorig jaar in het prima, gezellige hotel Ludwigs hebben wij ook dit jaar een dagje in het prachtige Füssen doorgebracht. Wij hebben daar het Stadtcafé bezocht voor een drankje en iets kleins te eten, gewoon van de kaart: mijn vrouw Vollkornbrot met ham en kaas, ik een soepje met een broodje. Ruim nadat mijn soepje was opgediend, vertelde de serveerster dat het Vollkornbrot op was, maar zij zou toch nog even kijken. Toen ik na een tijdje wachten de chef vroeg naar de status, zei hij op hoge toon dat Stadtcafé een Konditorei was en geen restaurant. Als ik wilde eten, moest ik maar naar Mc Donalds gaan... Mijn vrouw mocht toch nog wat anders uitzoeken. Toen zij een omeletje ham vroeg, weer gewoon van de kaart, zei hij dat ze dat op die tijd van de dag, 13:00 uur, niet serveerden! Ik heb afgerekend zonder mijn soep aan te raken, en wij hebben daarna bij het Brauhaus om de hoek heerlijk gegeten. Die € 10,= kan hij voor wat mij betreft steken waar de zon niet schijnt. Mijn gevoel zegt, dat ik daar de stadsidioot ontmoet heb...

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Laura10-08-2016

leuk gezellig stadje

mooie gekleurde huizen, veel beschilderingen etc. Gezellig stadje, ook kasteel ziet er aardig uit.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2016

• 10Anja vanlommel27-06-2016

Een zeer mooi stadje

De sfeer , cultuur , omgeving ik ben der op slag verliefd op geworden .. Je vervelen doe je er zeker niet

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2016

• 10gutjens23-09-2015

Komen zeker terug

We komen zeker terug om de Romantische strasse te doen. Waren op door reis hier in City hotel Fussen. Stadje echt mooi. Hotel was ook prima. Alleen dat parkeren per dag-nacht 10 euro in de parking aldaar. Fussen was echt leuk. de omgeving prachtig.

• 10Sfeer in stad

augustus 2015

• 9Andre20-09-2015

prima plek voor doorreis en voor Neuschwanstein

Fussen is dé uitvalsplek voor een bezoek aan kasteel Neuschwanstein. ook als overnachtingplaats op doorreis is het een prima plek

• 9Omgeving

juli 2015

• 8Caduff25-07-2015

Freches Personal

Teilweise sehr unfreundliches bis freches Personal, aus dem Osten. schade dass wenige Einheimische servieren

januari 2015

• 8mariskalievestro21-07-2015

Mooie plaats

Mooie plaats aan het water met vele terrasjes, en mooi uitzicht over de bergen.

• 5Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur