• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Füssen

Heerlijke stad, maar mijd het Stadtcafé!

Gerrit Woestenburg, 13-8-2016
    Na ons heerlijk verblijf van drie dagen, vorig jaar in het prima, gezellige hotel Ludwigs hebben wij ook dit jaar een dagje in het prachtige Füssen doorgebracht. Wij hebben daar het Stadtcafé bezocht voor een drankje en iets kleins te eten, gewoon van de kaart: mijn vrouw Vollkornbrot met ham en kaas, ik een soepje met een broodje. Ruim nadat mijn soepje was opgediend, vertelde de serveerster dat het Vollkornbrot op was, maar zij zou toch nog even kijken. Toen ik na een tijdje wachten de chef vroeg naar de status, zei hij op hoge toon dat Stadtcafé een Konditorei was en geen restaurant. Als ik wilde eten, moest ik maar naar Mc Donalds gaan... Mijn vrouw mocht toch nog wat anders uitzoeken. Toen zij een omeletje ham vroeg, weer gewoon van de kaart, zei hij dat ze dat op die tijd van de dag, 13:00 uur, niet serveerden! Ik heb afgerekend zonder mijn soep aan te raken, en wij hebben daarna bij het Brauhaus om de hoek heerlijk gegeten. Die € 10,= kan hij voor wat mij betreft steken waar de zon niet schijnt. Mijn gevoel zegt, dat ik daar de stadsidioot ontmoet heb...

leuk gezellig stadje

Laura, 10-8-2016
    mooie gekleurde huizen, veel beschilderingen etc. Gezellig stadje, ook kasteel ziet er aardig uit.

Een zeer mooi stadje

Anja vanlommel, 27-6-2016

De sfeer , cultuur , omgeving ik ben der op slag verliefd op geworden ..

Je vervelen doe je er zeker niet

Komen zeker terug

gutjens, 23-9-2015
    We komen zeker terug om de Romantische strasse te doen. Waren op door reis hier in City hotel Fussen. Stadje echt mooi. Hotel was ook prima. Alleen dat parkeren per dag-nacht 10 euro in de parking aldaar. Fussen was echt leuk. de omgeving prachtig.

prima plek voor doorreis en voor Neuschwanstein

Andre, 20-9-2015
    Fussen is dé uitvalsplek voor een bezoek aan kasteel Neuschwanstein. ook als overnachtingplaats op doorreis is het een prima plek
Füssen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 53 reviews