Sorteren

Reviews over Füssen

gezellig stadje

Jose
    13-8-2018

Leuk stadje, mooie gebouwen, Lechfall moet je natuurlijk gezien hebben en tussen de boomtoppen lopen vonden wij ook wel leuk

een toppertje!

conny
    8-8-2018

Fussen is een mooi stadje waar zowel de Deutsche Romantische Strasse als de Deutsche Alpenstrasse langs komen, 2 populaire autoroutes. Maar ondanks dat het is het er toch lekker relaxed op de vele pleintjes met hun terrassen. Bezoek het mooie slot en het Klooster St Mang met daarin het museum en de achterliggende kerk. Aan de andere kant van de brug over de Lech kun je een mooie wandeling maken naar de top van de Kalvarienberg voor een goed uitzicht op de stad en de koningskastelen een paar km verderop. Wij vinden het een toppertje dit stadje!

Sprookjesachtig

anja houtekeete
    3-3-2018

Heel mooie sprookjesachtig accomodatie, niet ver van de kastelen en het centrum

Heerlijke stad, maar mijd het Stadtcafé!

Gerrit Woestenburg
    13-8-2016

Na ons heerlijk verblijf van drie dagen, vorig jaar in het prima, gezellige hotel Ludwigs hebben wij ook dit jaar een dagje in het prachtige Füssen doorgebracht. Wij hebben daar het Stadtcafé bezocht voor een drankje en iets kleins te eten, gewoon van de kaart: mijn vrouw Vollkornbrot met ham en kaas, ik een soepje met een broodje. Ruim nadat mijn soepje was opgediend, vertelde de serveerster dat het Vollkornbrot op was, maar zij zou toch nog even kijken. Toen ik na een tijdje wachten de chef vroeg naar de status, zei hij op hoge toon dat Stadtcafé een Konditorei was en geen restaurant. Als ik wilde eten, moest ik maar naar Mc Donalds gaan... Mijn vrouw mocht toch nog wat anders uitzoeken. Toen zij een omeletje ham vroeg, weer gewoon van de kaart, zei hij dat ze dat op die tijd van de dag, 13:00 uur, niet serveerden! Ik heb afgerekend zonder mijn soep aan te raken, en wij hebben daarna bij het Brauhaus om de hoek heerlijk gegeten. Die € 10,= kan hij voor wat mij betreft steken waar de zon niet schijnt. Mijn gevoel zegt, dat ik daar de stadsidioot ontmoet heb...

leuk gezellig stadje

Laura
    10-8-2016

mooie gekleurde huizen, veel beschilderingen etc. Gezellig stadje, ook kasteel ziet er aardig uit.

Füssen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 56 reviews