Füssen

Reviews over Füssen

Genoeg te doen.

Jan Boos,
    22-10-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel aan de balie. Reservering was niet goed gegaan, maar snel werd besloten ons een andere (mooiere) kamer te geven. Ontbijt uitstekend. Ook vriendelijk personeel (Lu Niggerschmidt). Gratis diner (in ons arrangement) was goed. In de omgeving Fussen genoeg te doen: wandel naar NeuSchwanStein (18 km vv), neem kabelbaan naar de ZugSpitze (2662 meter hoog) of loop over de 400 meter lange hangbrug bij Reutte.

Gereisd met partner in oktober 2018

gemoedelijk huisje

Jose,
    9-8-2018

Heel leuk typisch Duits huisje (nr. 34), pluspunt is een wasmachine in de kelder, terras in het groen, dichtbij de bezienswaardigheden...

Gereisd met partner in juli 2018

Wauw! Prachtige locatie

Veldkamp,
    4-8-2018

Wij hadden een kamer met zicht op meer en dat was fantastisch. De eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We waren met onze 1-jarige zoon en die heeft zich goed vermaakt met alle speelvoorzieningen. We komen hier zeker terug! Echte een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne camping met goed sanitair en restaurant!

Sanne Schippers,
    4-7-2018

Heerlijke camping! Dicht bij het meer, waar je ook leuk omheen kunt fietsen. De plekken op de camping zijn wat klein, maar daar weegt het sanitair en het terras tegen op! Mensen zijn vriendelijk en het eten is lekker. Je betaalt wat, maar je hebt ook wat zullen we maar zeggen.

Gereisd met partner in juli 2018

Keurig, klassiek hotel

Robert Bakker,
    29-4-2018

Keurig hotel, klassiek ingericht. Prima voor doorreis naar bijv. Italië.

Grote parkeerkelder, met erg kleine plaatsjes tussen de pilaren waar het gebouw op rust. Kosten daarvoor wel 7 euro per nacht.

Ontbijt was prima, verder hebben we hier niet gegeten. Voor avondeten zijn er prima restaurants in het mooie stadje en voor de lunch kun je prima terecht bij een van de vele bakkers in de stad.

Gereisd met partner in april 2018
Füssen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 56 reviews