Bischofsmais

Reviews over Bischofsmais

Voor herhaling vatbaar!

Gerencobi,
    1-1-2019

Het hotel is misschien wat oubollig, maar erg schoon. Walther en Therese(de eigenaren) werken zich in het zweet om het je naar de zin te maken!Hun eten is heerlijk en ruim voldoende. Ze proberen er een 'thuis'van te maken en dat is goed gelukt! De kamers zijn proper en hebben voldoende ruimte. Onze badkamer voldeed ook aan alle wensen. Kortom een vakantie met gezelligheid/goed eten/gastvrije uitbaters/nette en gezellige ruimtes.

Gereisd met partner in december 2018

goed hotel, prima kamers, prettige bediening, goed

dave,
    20-9-2018

het is een goed hotel,keurige kamers, goed eten prettige bediening in een woord prima

Gereisd met vrienden in september 2018

Bijzonder vriendelijk, gastvrij en netjes.

Inge,
    18-8-2018

Echtpaar Walter en Theresia beheren op een bijzonder hartelijke en gastvrije manier een degelijk en gezellig familiehotel met goede, ruime en schone kamers, een ruime badkamer, iedere dag schone handdoeken en een fijn opgemaakt (groot en comfortabel) bed. Ze hebben een en al oog en aandacht voor hun gasten, informeren iedere dag bij je of alles naar het zin is (Walter in het duits-nederlands, erg leuk), je hoeft het maar te zeggen en ze doen het voor je. Niets is te veel. Maar dit is niet eens nodig want alles is al perfect. Bijzondere lieve en hardwerkende (!) mensen, Walter en Theresa, nogmaals dank!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk

Fam. van D.,
    23-6-2018

Wat een gastvrije eigenaren! De kamer was uitstekend, het eten heerlijk en Walter is trots op Bischofsmais. Dat toonde hij door ons als gids te loodsen door het stadje en er veel over te vertellen. We hadden halfpension, maar mochten iedere dag een lunchpakket samenstellen.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Jenny,
    21-6-2018

Het was hier fantastisch. Leuk hotel, goede kamers en heerlijk eten. Halfpension geboekt, maar voor de lunch werd ook gezorgd.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Bischofsmais scoort een 8,9 uit 10, op basis van 41 reviews