• Type accommodatie

Reviews over Bamberg

Mooie gezellige stad.

Anne
    5-9-2016

Bamberg is een stad waar erg veel te zien is. Het centrum is autovrij en erg gezellig met veel winkels en terrasjes. Je loopt zo vanuit het gezellige centrum de altstad in.De alstad is met veel sfeer en er zij mooie dingen te bekijken. Mooie grote gebouwen, kerken leuke kleine straatjes met prachtige oude huizen. De stad heeft veel waterpartijen met grote bruggen. Het is een stad waar je je niet hoeft te vervelen. Met een gewone lijnbus kan je naar de grote dom die wat hoger ligt dan de stad en vervolgens nog hoger naar nog een grotere oude kerk waar als je daar in de tuin loopt je een schitterend uitzicht hebt op de stad. Bamberg is een stad waar je zeker een paar dagen kan doorbrengen. Mocht je met de lijnbus gaan dan kan je in de bus een kaartje kopen wat je de hele dag kan gebruiken en uit en in kn stappen op de route waar je maar wilt.

Mooie stad Bamberg

Arie
    14-7-2015

Mooie stad Bamberg zeker de moeite waard om te bezoeken

Prachtige historische stad

rtvd
    9-8-2014

Bamberg is een prachtige historische stad. Bamberg is in de 2e wereldoorlog verschoond gebleven van bombardementen. Leuk om een dagje rond te lopen. Uiteraard vergezeld door een Raucher-bierchen.

mooi stadje

elly dekker
    6-8-2014

Centrum is klein maar vriendelijk en als je wilt kun je varen in een gondel!

Leuke plek maar niet bijzonder

Hessjes
    3-8-2014

Goed hotel om een tijdens de reis te verblijven en tegelijkertijd een Unesco-site te bezoeken. Is de binnenstad echt bijzonder? Een aantal plekken wel maar de echte winkelstraten moet je gewoon niet bezoeken.

Bamberg scoort een 9 uit 10, op basis van 21 reviews