vakanties Bamberg

Reviews over Bamberg

Prachtig hotel

Roy,
    30-7-2018

Dit hotel is prachtig gelegen aan de voet van de Michaelsberg, op ca. 10 min. lopen van het oude centrum. Het is een mooi hotel.

De kamers zijn ruim en de badkamer is erg comfortabel. Er is geen airconditioning op de kamer, wat voor de meeste Duitse zomers geen probleem zal zijn. Internet op de kamer werkt goed (onbeveiligd).

Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel keuze. Parkeren kan onder het hotel (12 euro per nacht).

Voor een bezoek aan Bamberg kan ik dit hotel zeker aanraden.

Prima camping en Bamberg id erg leukp

Frank,
    30-6-2018

Goed ontvangst. Vriendelijke medewerkers, zeer mooi sanitair. Goede sfeer op camping.

Uitstekend hotel gezellig in het centrum !

R van Rijn,
    17-9-2016

Goed en modern hotel in het centrum van Bam berg.

Uitstekende ligging, prima kamers en dito bedden!

Tr,
    6-9-2016

Service, vriendelijkheid, bijzonder attent voor onze hond( er stonden 2 bakjes klaar met eten en drinken!)

Ligging uitstekend, loopafstand van de 'Altstad' parkeergarage - tegen betaling - onder het hotel

Heel erg fijn hotel!

Anne,
    5-9-2016

Het hele hotel was goed. Mooi ruime lobby met gratis koffie en thee de hele dag. Heel aardig personeel en prima ontvangst. Mooie grote kamer met zitje. Wij hadden een superior kamer die heerlijk rustig was. Mooi ruime badkamer. Alles was enorm schoon! Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Alles is aanwezig en tot half elf iedere morgen. Een lunchpakket werd voor ons gemaakt en je kan zelf aangeven wat voor soort broodjes je wil en wat voor beleg je erop wil. Dat was echt uitstekend. Een grote parkeergarage onder het hotel wat heel erg prettig is. Het hotel ligt vlakbij het centrum van Bamberg. Je loopt het hotel uit en steekt de rivier over en je bent al in het entrum van de stad. In de buurt verschillende fijne restaurants. Dit hotel is zeker een aanrader!

Bamberg scoort een 9,1 uit 10, op basis van 21 reviews