Sorteren

Reviews over Ulm

Goed hotel voor 1 nacht ,maar moeilijk te vinden

Lia gordijn
    21-9-2018

Op onze Garmin was het hotel op het opgegeven adres niet te vinden ,meer dan drie kwartier aan het zoeken geweest , uiteindelijk gevraagd bij een bakker ,daar was een vriendelijke meneer die ons met zijn auto naar het hotel heeft geleid .en dat was nog een aardig eindje rijden van af Ulm ,wat was ik blij !!

Het hotel was goed ! Beetje gedateerd

Nette kamer, vriendelijk personeel

23-8-2018

Nette kamer, vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding

Goed hotel voor doorreis

Ton Klerks
    27-3-2018

Groot hotel direct aan de snelweg gelegen en goed als overnachtingshotel. Het hotel en de diverse restaurants maken over het algemeen de indruk van een Raststatte met veel snelle passanten. De ontvangst was vriendelijk. De kamer lag in het nieuwe gedeelte was zeer netjes, modern, mooie badkamer en goede bedden. Ondanks dat het dicht bij de snelweg lag, geen geluidoverlast. Het eten in het restaurant was goed en ook het ontbijt was prima, grote keuze in gerechten en alles van goede kwaliteit. Goede en vriendelijke bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding zowel in hotel als restaurant.

Prima hotel op doorreis

Jan de Jonge
    7-10-2017

Direct langs de snelweg, makkelijk parkeren. Bij hotel zelf prima eten.Even verderop zit een Quick restaurant.Vlakbij ook een tankstation.Verder weinig sfeervol, maar prima op doorreis.

Heel leuk verblijf - als tussenstop naar italië -dicht bij

23-9-2017

Heel leuk verblijf - als tussenstop naar italië -dicht bij autostrade, heel vriendelijke ontvangst en service, en zeer uitgebreid ontbijt

Ulm scoort een 8,1 uit 10, op basis van 15 reviews