• 2.252
    1.597

2.908

vakanties Baden-Württemberg

Reviews over accommodaties in Baden-Württemberg

Goed hotel, aardige en gastvrije mensen.

B. Bosman,
    1-12-2018

De laatste week van november doorgebracht in dit fijne hotel met mooie en ruime kamers met mooi uitzicht. Het ontbijtbuffet was heel goed en het diner was gevarieerd genoeg en het personeel zeer vriendelijk.

Een wandeling naar het dorp is goed te doen en er zijn winkels en diverse toeristische bezienswaardigheden.

Bij de receptie van het hotel is alle info verkrijgbaar over mogelijke uitstapjes.

Onze Gästekarte hebben we verscheidene malen gebruikt voor toegang tot plaatselijke bezienswaardigheden en ook voor een flinke treinrit.

We gaan niet zo vaak twee keer naar dezelfde bestemming maar Hotel Schwarzwald Residenz is een goede kanshebber.

Een hotel waar je je thuis voelt

anoniem,
    4-11-2018

Een hotel waar je je thuis voelt. Rustig hotel, mooi uitzicht. Niet rekenen op goede wifi verbinding.

jan westerhof,
    31-10-2018

Prachtig mooie en gezellige camping

de plekken voor en in het midden zijn wat hutje mutje en dicht op elkaar achterin is dit een stuk beter en met het mooie uitzicht op de bergen.

Sanitair was perfect en er werd een hele dag hard gewerkt om dit zo te houden

In omgeving is zeer veel te doen en met de gratis konuskaart kun je ideeal vrij reizen in het zwarte woud.

Ook het zwembad was ideeal en schoon en genoeg te doen

Voor ons een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar

Top wat een fantastische week

Fam van Nijnatten,
    28-10-2018

We hebben een fantastische week gehad . Mooie ruime kamer top bed en kussen en schoon. We hebben genoten van het geweldige ontbijt en van het prima keuze diner . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Van de konuscard hebben we ook veel gebruikt . Bedankt voor de heerlijke week . We komen zeker nog een keer terug

Georg H. W. Wiengarn, Inhaber / Geschäftsführer, 13-11-2018
    Wauw, welke feedback! Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw verblijf hier in Triberg zo goed te evalueren! Een recensie zoals die van u is een groot compliment voor ons en laat ons zien dat we op de goede weg zijn. Namens alle medewerkers, dank ik mijn oprechte dank. Als u nog vragen en wensen heeft, zouden we het op prijs stellen als u ons dit zou vertellen via feedback@schwarzwald-residenz.de. Ik zou erg blij zijn u hier nogmaals te mogen verwelkomen in onze residentie in het Zwarte Woud en ik dank u voor uw aanbevelingen. Tot die tijd blijf ik, met vriendelijke groeten, Georg H.W. Wiengarn en het hele team

Mooie camping, maar te duur

Margreet,
    14-10-2018

Grote schone camping. Sanitair uitmuntend! Ligging in een mooi dal, de weg loopt boven langs. De camping is naar onze mening te duur, 32,50 per nacht, exclusief stroom. Er is wel een klein openlucht zwembad + een binnenzwembad, maar toch naar mijn mening te duur!