Baden-Württemberg

We hebben een aantal aanbieders voor Baden-Württemberg voor je op een rij gezet:

• 2.481
    1.722

3.152

vakanties Baden-Württemberg

Reviews over accommodaties in Baden-Württemberg

Fijne grote kamer met mooi balkon

20-2-2019

Fijne grote kamer met mooi balkon. Hoofd gerechten bij diner niet zo goed, doorgebakken biefstuk en droge, harde roulade.

Gereisd anders in februari 2019

het hotel ligt in een rustige omgeving

17-2-2019

het hotel ligt in een rustige omgeving. de ontvangst was prima.

Gereisd anders in februari 2019

Zeker een omweg waard, de stijl bevalt ons super, statisch

7-2-2019

Zeker een omweg waard, de stijl bevalt ons super, statisch. enkel de receptie bij aankomst mocht luchtiger, een lach is gratis, maar ontbreekt

Gereisd anders in januari 2019

Fantastisch! Kan niet beter!

J.,
    5-2-2019

Geweldig mooie camping gelegen in de prachtige natuur van het Schwarzwald. Niet al te grote camping met een fijne ambiance en ruime plekken. Voor ieder wat wils: voor de allerkleinsten een heerlijk grote speeltuin, de wat grotere kinderen spelen hele dagen in de beek of zijn bij het animatieteam aan het knutselen en de pubers vermaken zich aan de poolbiljart waarna ze later op de dag/avond bij elkaar komen aan het kampvuur (dat gelegen is op de camping maar zo geplaatst waardoor je er geen last van hebt).

Omgeving is magisch mooi en na 3 weken vakantie kwamen we nog tijd te kort om alle bezienswaardigheden te bezoeken.

Toppunt is echt het sanitair! Waar vind je luxe badkamers op een camping? Hier dus! En wat ik ook niet mag vergeten te melden is het vriendelijke personeel. Ze doen er echt alles aan om je een top tijd te geven op hun camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gewoon top

Bijnens Rudi,
    8-1-2019

Zeer goed mooi hotel gelegen in de natuur met voortreffelijke keuken,verzorgde kamers en zeer vriendelijk personeel.zeer mooi voor te wandelen en kort bij freudenstad en nieuwe berghut.

Gereisd met partner in december 2018