Triberg (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Triberg (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

vakanties Triberg (Zwarte Woud)

Reviews over Triberg (Zwarte Woud)

• 9Tonny22-06-2019

Geweldig 🤗

Geweldig, de prachtige natuur, de hartelijkheid van de mensen, mooie wandelpaden, mooie musea (klokken) en overal gezelligheid met een drankje en lekker eten 🤗🤗

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8mevr. kremers02-10-2018

gezellig dorpje.

gezellig dorpje het enige nadeel is de hoge weg terug als je naar beneden loopt. niets voor mindervalide.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Helma28-09-2017

Prachtige vrijstaande woning aan de bosrand

De watervallen van Triberg zijn mooi maar wel in een park, supertoeristisch. De grootste koekoeksklok was niet indrukwekkend. De koekoeksklok in de keuken van onze woning was een leukere attractie! Prachtige omgeving met veel bossen en goed aangegeven wandelroutes. Rust en ruimte genoeg.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Fam Schol09-08-2017

Een leuke wandeling

Een leuke wandeling langs de watervallen van Triberg. Eekhoorntjes volop langs het pad, welke je ook mag voeren met nootjes, verkrijgbaar bij de ingang. Ook het plaatsje Triberg is erg gezellig.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Nancy04-08-2017

Prachtig , gezellig stadje.

Prachtig stadje gelegen in de natuur. Je kan er prachtige wandelingen maken, avonturenparcours doen en de magnifieke watervallen bezoeken, Top

• 10Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Altjo25-07-2017

Leuk en sfeervol plaatsje!!!

Triberg is een leuk en sfeervol plaatsje, met een lange en doorgaande hoofdweg, waar je toch vrij snel bent uitgekeken, wat leuke souvenierswinkels en een aantal terrasjes waar je heerlijk kunt zitten. De meeste mensen komen voor de hoogste waterval van Duitsland, deze is ook echt aan te raden, bijzonder mooi, zeker doen, rondom mooie wandelwegen, kom je alleen voor het plaatsje dan ben je snel uitgekeken. Het uitgaansleven, althans in de zomer stelt niks voor.

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Roos12-07-2016

Mooi dorp

Je kunt er heel goed wandelen, zoals de "Panoramaweg", de waterval en het dorp zelf. Het Schwarzwald Museum is echt een aanrader, klokken, poppen met klederdracht, orgeltjes, etc. Het witte barokke kerkje op de berg is zeer mooi van binnen versierd. Je kunt lekker ijs eten bij "La Venezia".

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Wim Koppers26-06-2016

Goede prettige vakantie.

Vanalles te doen in plaatsje en vooral in de fraaie omgeving. Voor mensen die goed wandelen kunnen ideaal. Zo niet dan heeft men niet veel aan het gratis openbaar vervoer. Van uitgaansleven en cultuur weinig bemerkt

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Hans13-06-2016

Zeer mooie omgeving de moeite waard

We hebben geweldig genoten van de omgeving en de omliggende dorpen en steden. Daarnaast veel gebruik gemaakt van het gratis openbaar vervoer in het Zwarte Woud

Gereisd met partner in juni 2016

• 9De Kimpe Christel06-08-2015

Fantastische plek.

Prachtige omgeving.Hier komen de wandelaars aan hun trekken.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur