Triberg (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Triberg (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Triberg (Zwarte Woud)

Neckermann

Reviews over Triberg (Zwarte Woud)

Prachtige vrijstaande woning aan de bosrand

Helma
    28-9-2017

De watervallen van Triberg zijn mooi maar wel in een park, supertoeristisch. De grootste koekoeksklok was niet indrukwekkend. De koekoeksklok in de keuken van onze woning was een leukere attractie! Prachtige omgeving met veel bossen en goed aangegeven wandelroutes. Rust en ruimte genoeg.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk en sfeervol plaatsje!!!

Altjo
    25-7-2017

Triberg is een leuk en sfeervol plaatsje, met een lange en doorgaande hoofdweg, waar je toch vrij snel bent uitgekeken, wat leuke souvenierswinkels en een aantal terrasjes waar je heerlijk kunt zitten. De meeste mensen komen voor de hoogste waterval van Duitsland, deze is ook echt aan te raden, bijzonder mooi, zeker doen, rondom mooie wandelwegen, kom je alleen voor het plaatsje dan ben je snel uitgekeken. Het uitgaansleven, althans in de zomer stelt niks voor.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Mooi dorp

Roos
    12-7-2016

Je kunt er heel goed wandelen, zoals de "Panoramaweg", de waterval en het dorp zelf. Het Schwarzwald Museum is echt een aanrader, klokken, poppen met klederdracht, orgeltjes, etc. Het witte barokke kerkje op de berg is zeer mooi van binnen versierd. Je kunt lekker ijs eten bij "La Venezia".

Gereisd Met partner in juni 2016

Goede prettige vakantie.

Wim Koppers
    26-6-2016

Vanalles te doen in plaatsje en vooral in de fraaie omgeving. Voor mensen die goed wandelen kunnen ideaal. Zo niet dan heeft men niet veel aan het gratis openbaar vervoer. Van uitgaansleven en cultuur weinig bemerkt

Gereisd Met partner in mei 2016

Het fantastische Triberg

Patrick
    30-12-2013

Triberger Wheinnachtszauber is een niet te missen evenement. Vier dagen vuurwerk en 1 miljoen lampjes rond de waterval...gewoon schitterend. Triberg is een zeer gezellig stadje met zeer gezellige cafeetjes en restaurantjes. Triberg is een uitstekende uitvalsbasis voor urenlengen of korte wandelingen.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Triberg (Zwarte Woud) scoort een 8 uit 10, op basis van 41 reviews